Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Chęciny: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz dróg, ulic i placów gminnych w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy i Miasta Chęciny
Numer ogłoszenia: 187661 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach , ul. Małogoska 13, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3151095, faks 0-41 3151095.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy - jednostki samorządu terytorialnego..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz dróg, ulic i placów gminnych w sezonie 2009/2010 na terenie Gminy i Miasta Chęciny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i dróg, ulic i placów gminnych na terenie Gminy i Miasta Chęciny w sezonie 2009/2010. 2. Łączna długość dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie 2009/2010 wynosi 62,13 km - drogi, ulice i place gminne oraz 7,001 km - drogi powiatowe. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zimowe utrzymanie dróg: 1) Część I - drogi powiatowe o łącznej długości 7,001 km i - drogi, ulice i place gminne o łącznej długości 18,408km (szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 6 SIWZ) 2) Część II - drogi, ulice i place gminne o łącznej długości 43,722 km (szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 7 SIWZ). 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zapewnia załadunek i materiały do posypywania dróg. 2) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 5. Wymagania materiałowe i jakościowe: 1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 2) Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) Odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni. b) Na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami do posypywania wg V kategorii odśnieżania, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych. c) Do posypywania Wykonawca używa dostarczonych przez Zamawiającego materiałów. d) Usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki). e) Rozpoczęcie prac nie później niż po 2 godzinie po zakończeniu opadu lub na wniosek wyznaczonego pracownika Zamawiającego. 3) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem - pługopiaskarką. 4) Posiadanie telefonów komórkowych przez Wykonawcę z uwagi na wymagana całodobowa dyspozycyjności. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany w Formularzu ofertowym wskazać te części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag; Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, c) wizyty miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia, w celu oszacowania na własna odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonywania usługi oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w zakresie potencjału technicznego niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem: min. 2 pługopiaskarkami mogącymi w tym samym czasie odśnieżać lub posypywać mieszanką piaskowo-solną drogi objęte niniejszym zamówieniem. b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: zatrudniają min . 2 odpowiednio przygotowanych, posiadających wymagane szczegółowymi przepisami uprawnienia kierowców, przeszkolonych do ewentualnego prowadzenia akcji czynnej, również w nocy 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ustawy. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1ustawy; 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według formuły >spełnia - nie spełnia<..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII ust.1 SIWZ maja dostarczyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu postępowania administracyjnego, stwierdzenie przez właściwy organ, że wpis jest aktualny na dany dzień nie spełnia wymogów ustawy, gdyż nie jest wydaniem zaświadczenia. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg załącznika nr 3) niezbędnych do wykonania zamówienia. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności (wg Załącznika nr 4 do SIWZ). W Wykazie wystarczy podać osoby z wymaganymi przez Zamawiającego uprawnieniami. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. 5) Polisę ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pojazdów OC i NW 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa zamówień publicznych (wg Załącznika nr 5) 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w ust.1 pkt.1 i 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem >za zgodność z oryginałem<. Jeżeli dokument składany w formie kserokopii składa się z więcej niż 1 strony, każda ze stron musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3) Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w niniejszym rozdziale specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie Wykonawcy oraz odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej
26-060 Chęciny, ul. Małogoska 13
Tel.: 041 315-10-95
Fax.: 041 315-10-95
Godziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7.15 - 15.15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakładzie Gospodarki Komunalnej 26-060 Chęciny, ul. Małogoska 13 Pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - drogi powiatowe i drogi, ulice i place gminne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - drogi powiatowe o łącznej długości 7,001 km i - drogi, ulice i place gminne o łącznej długości 18,408km (szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 6 SIWZ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - drogi, ulice i place gminne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - drogi, ulice i place gminne o łącznej długości 43,722 km (szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 7 SIWZ)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Zapewnienie tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Chęciny na rok 2026
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie Gminy Chęciny
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Internacie Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Chęciny.
- "Wdrożenie systemu do bilansowania wody wraz z wymianą wodomierzy na urządzenia pozwalające na zdalne odczyty"
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoń w roku 2026
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2026
- Zimowe Utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka
- Sprzątanie terenu targowiska miejskiego Zielony Rynek - Pod Zegarem w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4a
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





