eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › PRZYSTOSOWANIE BUDYNKU DOMU DZIENNEGO POBYTU I REHABILITACJI DLA DZIECI SPECJALNEJ TROSKI W GŁOGOWIE DO KORZYSTANIA PRZEZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Głogów: PRZYSTOSOWANIE BUDYNKU DOMU DZIENNEGO POBYTU I REHABILITACJI DLA DZIECI SPECJALNEJ TROSKI W GŁOGOWIE DO KORZYSTANIA PRZEZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNE
Numer ogłoszenia: 187646 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, fax 076 7276501.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYSTOSOWANIE BUDYNKU DOMU DZIENNEGO POBYTU I REHABILITACJI DLA DZIECI SPECJALNEJ TROSKI W GŁOGOWIE DO KORZYSTANIA PRZEZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNE.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana p.n.: Przystosowanie budynku Domu Dziennego Pobytu i Rehabilitacji dla Dzieci Specjalnej Troski w Głogowie do korzystania przez dzieci niepełnosprawne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze, specyfikacjach technicznych, opisach i rysunkach (w załączeniu do niniejszej specyfikacji), który obejmuje m.in.: a) montaż windy (dźwigu osobowego typu CIBES A 5000) wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi, b) wymiana ościeżnic drzwiowych, c) poszerzenie otworów drzwiowych z wymianą nadproży, d) wymiana skrzydeł drzwiowych, e) wykonanie posadzki typu Tarket w pomieszczeniach nr: 10,11,12,14,15,16, na parterze oraz pomieszczeniach nr: 8,10,12,13,14 na piętrze, f) wykonanie warstwy wyrównawczej pod tzw. posadzkę typu Tarket zaprawą samopoziomującą, g) wymiana poręczy schodowych, h) montaż poręczy wzdłuż ciągów komunikacyjnych, zgodnie z projektem, i) szpachlowanie oraz malowanie (parter i I p.), j) skucie starych płytek w łazience, k) wymiana posadzki betonowej, l) położenie nowych płytek, m) wymiana wyposażenia łazienki.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy: 1) Pobrali SIWZ bezpośrednio od Zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. 2) Udzielą pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 3) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia w/w warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta organu podatkowego o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 3) Zaświadczenie z właściwego dla siedziby oferenta Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), wystawiony nie wcześniej niż w terminie 3 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 4) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (oryginał lub kopia polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art.24.1 Ustawy. (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta), 6) Wykaz pracowników uprawnionych do kierowania robotami w poszczególnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień i kwalifikacji (dyplomy, licencje, uprawnienia) oraz potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (wypełnić Załącznik Nr 4), 7) Oświadczenie o udzieleniu pełnej gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lat. 8) Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 1), 9) Wykaz prac o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (wypełnić Załącznik Nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. referencje od poprzednich zamawiających). Złożoność porównywalna z przedmiotem zamówienia dotyczy przedstawienia przynajmniej jednego zamówienia zrealizowanego w ciągu każdego z pięciu lat (2003, 2004, 2005, 2006, 2007) o wielkości podanej w SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mops.glogow.pl lub w siedzibie Zamawiającego, tj.: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE - Sekretariat (pokój nr 9) ul.Gen. Wł. Sikorskiego 4, Głogów 67-200.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 9) MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOGOWIE - ul.Gen. Wł. Sikorskiego 4, Głogów 67-200.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie realizowane w ramach projektu p.n.: Gmina Miejska Głogów na rzecz Domu Dziennego Pobytu i Rehabilitacji dla Dzieci Specjalnej Troski, współfinansowany przez PFRON.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.