Ogłoszenie z dnia 2007-10-09
Bytom: Remont istniejących zabezpieczeń p.poż- postępowanie II
Numer ogłoszenia: 187637 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska, ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, fax 032 2814335.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących zabezpieczeń p.poż- postępowanie II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: Wykonanie zgodnie z dokumentacją, w zakresie przewidzianym książkami przedmiarów dostarczoną przez zamawiającego . Remont istniejących zabezpieczeń p.poż w zakresie: 1) Remont wydzieleń p.poż budynku teatru. 2) Remont instalacji wodociągowej - hydrantowej. 3) zabezpieczenie kabli na poddaszu sali widowiskowej. 4) Uodpornienie drewnianej konstrukcji poddasza sali widowiskowej i dachów zaplecza. 5) Uodpornienie stalowej konstrukcji klatki schodowej zaplecza administracyjno-technicznego Budynku Teatru. Wymagania: Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać przepisom prawa budowlanego i przepisów dotyczących urządzeń przeciwpożarowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aktualnych atestów i aprobat technicznych na zastosowane urządzenia. Pomieszczenia, instalacje i przestrzenie niezbędne do realizacji zadania będą udostępnione zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Równolegle i w tym samym czasie realizowane będą prace z oddzielnego przetargu związane z zabezpieczeniem poż. obiektu, co wymaga stosownej koordynacji z Zamawiającym i innymi Wykonawcami. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w cotygodniowych spotkaniach koordynacyjnych ( środa g. 9.00). Prace na budowie należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć istniejących instalacji, sieci, uzbrojenia i zagospodarowania oraz z uwzględnieniem funkcjonujących Użytkowników. Niezbędne wyłączenia systemu SAP należy uzgodnić z Inwestorem min. z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Pozostałe wymagania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca część dokumentacji
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 28.12.22.20 - Drzwi przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie to jest: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia wykonali podobny zakres robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jako generalny wykonawca roboty budowlane w co najmniej 1 obiekcie zabytkowym o wartości robót budowlanych co najmniej 300.000 PLN. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą co najmniej: osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, W/w osoba musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy (delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. OC Deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka: przeniesienie ognia i zalania; prowadzenie prac na wysokościach. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 100 000 PLN OC Kontraktowe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 100 000 PLN Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. 7 niniejszego ogłoszenia. Jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem większym niż zakres minimalny otrzyma większą liczbę punktów ( za każde dodatkowe doświadczenie w obiekcie zabytkowym + 1pkt, lub jeżeli wartość robót wykonanych w obiektach zabytkowych przewyższa wartość minimalną o każde 100.000 więcej + 1 pkt.) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku winny być dołączone wymagane dokumenty lub oświadczenia, w szczególności: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz , że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 Ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2-4 ustawy Pzp; b) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy tj . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) Dokumenty wystawione przez uprzednich zamawiających potwierdzające że usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby lub osoba, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby: osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, W/w osoba musi posiadać aktualne zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszystkie dokumenty winny był złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w odnośniku 1 , wspólnie pozostałe dokumenty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający działając w oparciu o przepisy art 26 ust.3 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający działając w oparciu o przepisy art. 26 ust 4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 7 niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SWIZ zostanie przekazana Wykonawcą wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Opera Śląska ul. Moniuszki 21/23 41-902 Bytom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu - Przedszkole Miejskie nr 24 oraz Przedszkole Miejskie 44
- Zakup 7 lamp operacyjnych na sale operacyjne Centralnego Bloku Operacyjnego oraz Bloku Operacyjnego Chirurgii Naczyniowej
- "Dostawa żywności - 4 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,".
- Dostawa wyrobów medycznych różnego przeznaczenia
- Dostawa trzech samochodów osobowych
- Zakup wyposażenia dla Pracowni Endoskopii (gastroskop, kolonoskop, myjnia endoskopów, szafa do przechowywania ednoskopów)
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.