Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Dąbrowa Górnicza: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do i z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła II w Dąbrowie Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu:
Zadanie A: Błędów - Łęka - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5
Zadanie B: Trzebiesławice - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS- 5
Zadanie C: Kuźniczka Nowa - Strzemieszyce - Dąbrowa Górnicza - ZSS- 5
Numer ogłoszenia: 187578 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła II , ul. Józefa Mireckiego 28, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623538, faks 032 2623538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss5dg.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych do i z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła II w Dąbrowie Górniczej oraz sprawowanie opieki w czasie przewozu: Zadanie A: Błędów - Łęka - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS-5 Zadanie B: Trzebiesławice - Ząbkowice - Dąbrowa Górnicza - ZSS- 5 Zadanie C: Kuźniczka Nowa - Strzemieszyce - Dąbrowa Górnicza - ZSS- 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego - zgodnie z wymogami ustawy z dn. 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (wykonuje) co najmniej 2 usługi w zakresie przewozu dzieci m.in. wyjazdy dzieci (uczniów) na kolonie śródroczne, wycieczki szkolne z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano lub są wykonywane należycie (min. 2 np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje sprawnym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj. do każdej trasy w zadaniach jeden ogrzewany autokar plus jeden dodatkowy. Autokary powinny posiadać: Zadanie A: samochód o liczbie miejsc 13 + dwa wózki inwalidzkie + opiekun, samochody muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, również na wózkach inwalidzkich wyposażone w podjazdy oraz w pasy bezpieczeństwa (ze zwijaczem i blokadą, umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem) Zadanie B: samochód o liczbie miejsc 13 + dwa wózki inwalidzkie + opiekun, samochody muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, również na wózkach inwalidzkich wyposażone w podjazdy oraz w pasy bezpieczeństwa (ze zwijaczem i blokadą, umożliwiające zapięcie pasażera wraz z wózkiem) Zadanie C: autokar o liczbie miejsc siedzących minimum 25
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia i posiadającymi uprawnienia do: - prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. jedna osoba na każde zadanie, która posiada prawo jazdy kategorii D, - sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie przywozu do szkoły i odwozu ze szkoły tj. jedna osoba na każde zadanie, która spełnia co najmniej jedno z posiadanych kryteriów - posiada przygotowanie pedagogiczne, - posiada wykształcenie medyczne, - posiada wykształcenie w zakresie opiekuna społecznego albo pracownika socjalnego, - posiada przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwa potwierdzającego ukończenie co najmniej szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss5dg.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła II
41-300 Dąbrowa Górnicza
ul. Mireckiego 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych Nr 5 im. Jana Pawła II 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Mireckiego 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.08.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 91 +/- 10% osób w tym 6 osób kadry projektu: "Zdrowa rodzina"
- Dostawa kruszywa na terenie Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Iniekcje fundamentów w piwnicy w Domu Pomocy Społecznej "LEŚNY" w Zaskoczynie (osuszanie, izolacja)
- Świadczenie usług transportowych dla Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na zadania.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.