eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomREMONT I ROZBUDOWA GIMNAZJUM W JAROSZOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-26

Strzegom: REMONT I ROZBUDOWA GIMNAZJUM W JAROSZOWIE
Numer ogłoszenia: 187557 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I ROZBUDOWA GIMNAZJUM W JAROSZOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: REMONT I ROZBUDOWA GIMNAZJUM W JAROSZOWIE Nr 98 Dz. nr 192/1 OBR. NR 0008 Jaroszów. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Roboty rozbiórkowe: a/ rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego, b/ dobudowę budynku socjalno - administracyjnego (szatnie, sanitariaty wraz z pomieszczeniami biurowymi) do istniejącego budynku Gimnazjum wraz z instalacjami wod. - kan, c. o., inst. elektryczną i odgromową, wykonanie wpięcia sieci kanalizacji sanitarnej. 2) Remont istniejącego budynku Gimnazjum polegający między innymi na: a/ wykonaniu izolacji ścian piwnic, b/ wymianie stolarki drzwiowej, pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, przemurowaniu kominów, c/ wymianie instalacji centralnego ogrzewania, d/ skuciu starych tynków i wykonaniu nowych zatartych masą gipsową, malowanie pomieszczeń, wykonanie tynków mozaikowych na wysokości lamperii w ciągach komunikacyjnych i klatkach schodowych, e/ wykonaniu nowej żelbetowej klatki schodowej wraz z okładzinami schodów, f/ wykonaniu nowych podłóg i posadzek, g/ wykonaniu nowej elewacji z dociepleniem i wymianą parapetów, wykonanie dojścia z kostki betonowej, h/ wymianie istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej. Z projektu należy wyłączyć wymianę okien w istniejącym obiekcie. 2. Szczegółowy zakres robót (z wyłączeniem wymiany okien w istniejącym obiekcie), zawarty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym wielobranżowym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W celu dokładnego sporządzenia wyceny oferty wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotowego obiektu. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. Przedmiar robót stanowi załącznik do specyfikacji i należy traktować go jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. 1.1. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a/ obsługę geodezyjną całości zadania, b/ organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, c/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, d/ po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych. 1.2. Prace należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP oraz w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania sąsiadującej z gimnazjum szkoły podstawowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 45.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: a/ w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku placówki oświatowej lub budynku użyteczności publicznej o wartości min. 1.200.000,00 zł brutto każda, b/ dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacje elektryczne z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 500.000,00 zł. Polisa winna być ważna w dniu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganej wysokości oraz o zobowiązaniu przedkładania ważnej polisy na czas realizacji zamówienia, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6a) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 300.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 92,00 zł (plus koszty przesyłki + zaliczenie pocztowe).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski, Rynek 38, Strzegom - Biuro Obsługi Interesanta pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.