Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Szamotuły: DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH III
Numer ogłoszenia: 187548 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa MEBLI MEDYCZNYCH III, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, w tym: a) dostawa mebli medycznych b) transport i rozładunek oraz montaż dostarczonych mebli medycznych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy f)sprawowanie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 18.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) prospektu, folderu , wydruku internetowego, materiałów marketingowych itp. potwierdzających , że oferowane urządzenia spełniają wymagane parametry techniczne (dokumenty te mogą być w języku obcym jednakże z tłumaczeniem na język polski); b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe oraz spełnia wymagania określone w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); c) dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań dotyczące tego rodzaju sprzętu medycznego, obowiązujące zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej - tj. dokumenty przewidziane w aktualnie obowiązującej ustawie o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93/2004 poz.896 z 20 kwietnia 2004 roku); d) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 oraz, że są potwierdzone w załączonych do oferty materiałach informacyjnych (prospekty, foldery ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły Poniedziałek - piątek 07:25 - 14:00 Sekretariat Dyrektora.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
- Dostawa łóżek rehabilitacyjnych i szafek przyłóżkowych dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.