eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LuborzycaBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KARNIOWIE - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Luborzyca: BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KARNIOWIE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 187520 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca , Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, woj. małopolskie, tel. 12 3871410, faks 12 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KARNIOWIE - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Szkoły Podstawowej w miejscowości Karniów - etap I.Etap I obejmuje wykonanie stanu surowego otwartego obiektu Szkoły Podstawowej wraz z częścią przedszkolną. Budynek szkoły zaprojektowano w kształcie litery L, jako budynek piętrowy (poddasze użytkowe) i niepodpiwniczony. Konstrukcja budynku zaprojektowana jako mieszana: ściany murowane, stropy rdzenie oraz słupy monolityczne żelbetowe, ramy i słupy na poddaszu stalowe dach w konstrukcji drewnianej kryty blachą płaską w technologi rąbka stojącego w kolorze ceglastym. Do zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia - etap I: stanu surowy otwarty wchodzą: - roboty ziemne, - prace fundamentowe (płyta fundamentowa) w tym izolacje przeciwwodne przeciwwilgociowe, - wykonanie ścian fundamentowych i elementów żelbetowych konstrukcji w tym izolacje, przeciwwodne przeciwwilgociowe oraz izolacje cieplne części podziemnych zakrytych, - wykonanie ścian wraz z elementami żelbetowymi (wieńce, słupy, nadproża), - wykonanie stropu żelbetowego (z otworowaniem pod instalacje), - wykonanie ścian poddasza wraz z elementami żelbetowymi (wieńce, słupy, nadproża), - wykonanie kominów wentylacyjnych i spalinowych, - wykonanie klatek schodowych żelbetowych, - wykonanie konstrukcji stalowych dachu wraz z izolacją przeciwwilgociową kładzioną na podciągach i wieńcach, - wykonanie konstrukcji drewnianej dachu wraz z izolacją przeciwwilgociową kładzioną na podciągach i wieńcach, - wykonanie pokrycia dachowego tradycyjną blachą płaską w technologi na rąbka stojącego w kolorze ceglanym - matowym (pow. 1 080 m2) wraz z obróbkami kominów i okapów, - wykonanie rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej w kolorze ceglanym - matowym. Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w szczególności dokumentacją projektową w części dotyczącej stanu surowego otwartego w tym wykonanie pokrycia dachu blachą płaską w technologii rąbka stojącego wraz z obróbkami kominów i okapów oraz wykonaniem rynien i rur spustowych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że ewentualne zamówienia uzupełniające nie przekroczą więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegać one będą na powtórzeniu rodzajowym robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Ewentualna realizacja zamówień uzupełniających wiąże się z podpisaniem odrębnej umowy po przeprowadzonych negocjacjach w trybie zamówienie z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) co najmniej 1 zamówienia o rodzaju, zakresie, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tj. wybudowanie co najmniej 1 budynku o kubaturze min. 2 000 m3 i wartości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN (wartość netto).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. w przypadku potencjału kadrowego o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobą uprawnioną do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. w zakresie konstrukcyjno - budowlanym),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takiej sytuacji przedmiotowe pisemne zobowiązanie Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo załączyć do oferty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o których wyżej mowa, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca będzie korzystał z wspomnianych wyżej zasobów innych podmiotów to do oferty należy również przedłożyć dokument, określający tą współpracę w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Niniejszy dokument winien zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np.: doświadczenie, potencjał kadrowy), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem (np.: umowa cywilnoprawna, umowa o pracę), - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty kosztorys kosztów realizacji przedmiotu zamówienia, wykonany w oparciu o kalkulację własną, zgodnie z wytycznymi SIWZ, w szczególności zapisami jej X grupy tematycznej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: 1) wszelkie terminy realizacji zamówienia, w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: przedłużająca się procedura przetargowa; trudne warunki pogodowe mające wpływ na realizację zamówienia w tym np: niskie temperatury, padający deszcz lub śnieg, kataklizmy; konieczność wstrzymania robót budowlanych w związku z dokonaniem odkrycia archeologicznego wymagającego dalszych badań; nieprzewidziane zdarzenia na budowie mające wpływ na termin realizacji; wprowadzenie uzasadnionych zmian w projekcie mających wpływ na termin realizacji; itp.); 2) harmonogram realizacji zamówienia /rzeczowo - finansowy/ oraz zawarte w nim terminy,w przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy (np.: trudne warunki pogodowe mające wpływ na realizację zamówienia w tym np: niskie temperatury, padający deszcz lub śnieg, kataklizmy; konieczność wstrzymania robót budowlanych w związku z dokonaniem odkrycia archeologicznego wymagającego dalszych badań; nieprzewidziane zdarzenia na budowie mające wpływ na termin realizacji, wprowadzenie zmian w projekcie mających wpływ na termin realizacji, itp.). W związku ze zmianą harmonogramu zmianie mogą ulec związane z nim zapisy umowy, 3) personel techniczny realizujący zamówienie w tym również inspektor nadzoru, niebędące stroną umowy tzn. Zamawiającym i Wykonawcą. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia zaniedbań w zakresie nadzoru; zmian organizacyjnych lub w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, 4) adres siedziby Wykonawcy, nr konta bankowego na który ma być dokonany przelew za realizację zamówienia. Wskazane zmiany mogą nastąpić w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy lub innych zmian o podłożu finansowym. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, 5) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość robót niezrealizowanych, 6) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, 7) materiały lub technologię wykonania robót na inną niż przewidziano w dokumentacji przetargowej. Zmiana ta może nastąpić tylko na wniosek Zamawiającego w okolicznościach, gdy jest ona korzystniejsza dla Zamawiającego od rozwiązania pierwotnego. Zmiana może również wynikać z uwag czy wytycznych konserwatora. W związku z dokonaną zmianą dopuszcza się uzasadnioną korektę innych związanych z nią zapisów umowy, 8) wysokość wynagrodzenia umownego (obniżenie wynagrodzenia) w sytuacjach: - odstąpienia od realizacji części zakresu przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie zostaje obniżone o wartość robót nierealizowanych, - wystąpienia usterek i wad, o których mowa w umowie. 9) podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy, po spełnieniu warunków o których mowa w zapisie Par.14 ust.13 projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36 (zamówienia publiczne). Dokumentację można też pobrać z w/w str. www Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Luborzyca, pok. 36 (zamówienia publiczne). Składanie ofert drogą pocztową lub kurierską na ryzyko Wykonawcy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.