eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Roboty remontowo-modernizacyjne zabytkowego pałacyku w Oblęgorku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Kielce: Roboty remontowo-modernizacyjne zabytkowego pałacyku w Oblęgorku
Numer ogłoszenia: 187508 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Kielcach , Pl. Zamkowy 1, 25-010 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444014, faks 041 3448261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mnki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.mnki.pl/pl/s,19,Zamowienia_publiczne.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-modernizacyjne zabytkowego pałacyku w Oblęgorku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji, renowacji zabytkowego pałacyku odtworzenie elementów zabytkowego parku, realizowanego w ramach projektu Wzrost atrakcyjności turystycznej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku poprzez jego modernizację, renowację i odtworzenie elementów zabytkowego parku oraz wdrożenie interaktywnego zwiedzania szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 79 000 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy 00/100). Wadium należy wpłacać przelewem na konto 86 8493 0004 0000 0059 7526 0003 Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium - modernizacja i renowacja zabytkowego pałacyku w Oblęgorku. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust.1, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonali minimum 3 prace w zabytkowym obiekcie o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia; oraz dysponują po minimum 1 osobie z uprawnienia-mi budowlanymi, sanitarnymi, elektrycznymi i konserwatorskimi. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 1 000 000 PLN; posiadają dostęp do środków finansowych w kwocie min. 50% zaproponowanej ceny ofertowej; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - udzielą min. 60 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wymienionych w p. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2) Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 4) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. 5) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających za-kresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i w wymaganym terminie. 7) Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Dowód wpłaty wadium. 9) Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektem umowy. 10) Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11) Kserokopia dokumentu wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzającego, że wykonawca może prowadzić prace przy obiektach zabytkowych. 12) Wykaz osób, ze szczególnym uwzględnieniem osób z uprawnieniami budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi oraz kopie uprawnień osób ujętych w wykazie. 13) Informacja z banku, w którym Wykonawca na rachunku potwierdzi możliwość dysponowania środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 50% wartości zaproponowanej w ofercie Wykonawcy ceny. 14) Wzór karty gwarancyjnej 15) Szczegółowe kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mnki.pl/pl/s,19,Zamowienia_publiczne.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce, Pl. Zamkowy 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Kielce, Pl. Zamkowy 1 pok. 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu Wzrost atrakcyjności turystycznej Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku poprzez jego modernizację, renowację i odtworzenie elementów zabytkowego parku oraz wdrożenie interaktywnego zwiedzania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.