Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Kraków: Dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach dwóch zadań:
Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych
Zadanie nr 2 - dostawa mebli drewnianych hotelowo - mieszkaniowych
Numer ogłoszenia: 187491 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6131297, fax 012 6131306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1 - dostawa mebli biurowych Zadanie nr 2 - dostawa mebli drewnianych hotelowo - mieszkaniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu kwaterunkowego do Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego GRONIK ul. Strzelców Podhalańskich 4, 34-511 Kościelisko. Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu kwaterunkowego w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1 Dostawa mebli biurowych : - biurko WP1-2 3 szt. - stolik pod komputer WP1-17 3 szt. - stolik pod drukarkę WP1-19 1 szt. - stolik pod RTV WP3-33 4 szt. - regał biblioteczny segment WP3-49 - witryna z jedną szafką 9 szt. z dwoma szafkami 8 szt. - stół klubowy na mp. WP3-35 20 szt. - wieszak do ubrań drewniany stojący WP1-32 4 szt. - regał magazynowy metalowy WP2-7 63 szt. - regał biblioteczny metalowy jednostronny z półkami WP3-43 6 szt. - regał biblioteczny metalowy dwustronny z półkami WP3-46 20 szt. - krzesło biurowe wyściełane na mp. WP1-37 typu ISO 12 szt. - krzesło na belce 6 kpl. - fotel obrotowy na mp. WP1-5 6 szt. - koszopopielnica 10 szt. - lampka stojąca 2 szt. - lampka nocna 49 szt. - lampka biurowa 2 szt. Zadanie nr 2 Dostawa mebli drewnianych hotelowo - mieszkaniowych: - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP8-27 25 szt. - stół świetlicowy drewniany WP3-27 28 szt. - stolik okolicznościowy drewniany WP3-40 3 szt. - stolik okolicznościowy drewniany WP3-40 (blat 40 mm) 10 szt. - stolik pod RTV drewniany WP3-33 28 szt. - szafka nocna drewniana WP8-31 49 szt. - komódka meblowa WP8-48 28 szt. - toaletka drewniana z lustrem WP8-36 3 szt. - taboret drewniany wyściełany do toaletki WP8-33 3 szt. - wieszak ścienny sześciokołkowy z półką 31 szt. - półka drewniana wisząca 32 szt. - łóżko drewniane pojedyncze z materacem WP8-15 45 szt. - łóżko drewniane podwójne z materacem WP8-14 2 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie nr 1 : 1 000 zł (jeden tysiąc złotych). Zadanie nr 2 : 2 000 zł (dwa tysiące złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: · wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik - OFERTA. · wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione załącznik -WYCENA OFERTOWA - stosownie do zadania, na które wykonawca składa ofertę. · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. · oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 ze zm.), - zgodnie z załącznikiem nr 12. · wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków fax 012 355 13 06.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul . Mogilska 85 30-901 Kraków Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - biurko WP1-2 3 szt. - stolik pod komputer WP1-17 3 szt. - stolik pod drukarkę WP1-19 1 szt. - stolik pod RTV WP3-33 4 szt. - regał biblioteczny segment WP3-49 - witryna z jedną szafką 9 szt. z dwoma szafkami 8 szt. - stół klubowy na mp. WP3-35 20 szt. - wieszak do ubrań drewniany stojący WP1-32 4 szt. - regał magazynowy metalowy WP2-7 63 szt. - regał biblioteczny metalowy jednostronny z półkami WP3-43 6 szt. - regał biblioteczny metalowy dwustronny z półkami WP3-46 20 szt. - krzesło biurowe wyściełane na mp. WP1-37 typu ISO 12 szt. - krzesło na belce 6 kpl. - fotel obrotowy na mp. WP1-5 6 szt. - koszopopielnica 10 szt. - lampka stojąca 2 szt. - lampka nocna 49 szt. - lampka biurowa 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 31.50.00.00-1, 28.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli drewnianych hotelowo - mieszkaniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa WP8-27 25 szt. - stół świetlicowy drewniany WP3-27 28 szt. - stolik okolicznościowy drewniany WP3-40 3 szt. - stolik okolicznościowy drewniany WP3-40 (blat 40 mm) 10 szt. - stolik pod RTV drewniany WP3-33 28 szt. - szafka nocna drewniana WP8-31 49 szt. - komódka meblowa WP8-48 28 szt. - toaletka drewniana z lustrem WP8-36 3 szt. - taboret drewniany wyściełany do toaletki WP8-33 3 szt. - wieszak ścienny sześciokołkowy z półką 31 szt. - półka drewniana wisząca 32 szt. - łóżko drewniane pojedyncze z materacem WP8-15 45 szt. - łóżko drewniane podwójne z materacem WP8-14 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2, 28.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Dostawa zestawu do przeciwdziałania skutków ekstremalnych zjawisk pogodowych
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





