eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W PZ Nr 4 W OŚWIĘCIMIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Oświęcim: REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W PZ Nr 4 W OŚWIĘCIMIU
Numer ogłoszenia: 187488 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu , ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W PZ Nr 4 W OŚWIĘCIMIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont sanitariatów w Powiatowym Zespole nr 4 w Oświęcimiu. Charakterystyka robót: Wymiana instalacji sanitarnych; Prace rozbiórkowe związane z zerwaniem istniejących posadzek lastrykowych, rozebranie ścianek drewnianych systemowych;Wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym (obudowa pionów i elementów montażowych WC); Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; Demontaż urządzeń sanitarnych; Licowanie ścian płytkami; Ułożenie płytek podłogowych; Roboty murarskie; Roboty malarskie; Wykonanie gładzi gipsowych; Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej; Wymiana przewodów i gniazd elektrycznych; Wykonanie ścianek ustępowych - systemem Abet Laminati. 1.ROBOTY INSTALACYJNE. Wymiana pionów i podejść kanalizacyjnych żeliwnych na PCV Piony kanalizacyjne w pomieszczeniach WC oraz stelaże ustępowe typu Geberit lub tożsame obudować na całej wysokości ściankami gipsowymi. Podejście kanalizacyjne pod umywalki schować pod tynk. 2.ROBOTY BUDOWLANE. Rozebranie podłoży lastrykowych. Wykonanie podłoża pod posadzki wraz z izolacją przeciwwilgociową. Wykonanie posadzek z płytek typu gres w kolorze jasnym. Wykonanie ścianek działowych gipsowych na stelażu. Obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2.0 m, powyżej gładzie gipsowe malowane farbą emulsyjną w kolorze. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV. Wymiana stolarki drzwiowej (drzwi drewniane płytowe). Przyjęte w ofercie urządzenia i materiały winny zapewnić odpowiednią jakość wykonania w tego typu pomieszczeniach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset 00/100) należy wnieść w terminie do dnia 30 czerwca do godziny 10.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku gdy: -Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji (poręczenia) nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu, ul. Kościelna 1 - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 0001 2000 0100 - w taki sposób, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, w pokoju nr 219 II piętro. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP); Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP; Posiadają potencjał kadrowy i sprzętowy odpowiedni dla realizacji inwestycji oraz znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej należycie zrealizować kontrakt; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w załączniku nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy według załącznika Nr. 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w stosownej formie. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wszystkich warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy PZP (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w szczególności stwierdzających, że osoby które będę uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia robót wraz z dokumentami (aktualny wpis do Izby Inżynierów, uprawnienia budowlane) wg załącznika nr 5 do Specyfikacji. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 6.Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi, zgodnie z załącznikiem nr 6 do Specyfikacji. 7.Oświadczenie Wykonawcy, że informacje zawarte na danych stronach oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane (ujawniane). Zastrzeżenie informacji które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego zainteresowanego, zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy PZP. 8.Dowód złożenia wadium. 9.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z wykazem zastosowanych składników cenotwórczych-R, Ko, Z, M, S. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę 50. 000,00 złotych oraz, jeżeli ważność polisy jest krótsza niż termin wykonania zamówienia, oświadczenie Wykonawcy o przedłużeniu ważności polisy na okres realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wygrania przetargu. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum warunek ten mogą spełniać łącznie uczestnicy konsorcjum. 11.Umowę Spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza Wykonawcy jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 12.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w punkcie a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wszystkie dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie na zasadzie spełnia / nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT OŚWIĘCIMSKI- STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU UL. WYSPIAŃSKIEGO 10 32-602 OŚWIĘCIM WYDZIAŁ INWESTYCJI I ROZWOJU POWIATU POK 219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU UL.WYSPIAŃSKIEGO 10 32-602 OŚWIĘCIM DZIENNIK PODAWCZY - PARTER..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.