eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gardeja › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Gardeja: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 187368 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gardeja, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, woj. pomorskie, tel. 055 2624050, fax 055 2624055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki rok produkcji 2007 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gardei. Koparko-ładowarka powinna posiadać następujące minimalne parametry: a)techniczne - silnik wysokoprężny turbodoładowany, chłodzony cieczą o mocy minimum 74 KW, - skrzynia biegów typu Full Power Shift z biegami 4-przód, 4-tył, - blokada mechanizmu różnicowego - mechanizm różnicowy z przekładniami planetarnymi w piastach kół, - układ hydrostatyczny, gwarantujący lekkie sterowanie koparką przy każdej prędkości jazdy, typu zamkniętego z pomiarem obciążenia wyposażony w pompę o zmiennym przepływie i wydajności min.100 dm3/min, - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym max. 25 MPa, - podpory stabilizacyjne, sterowane hydraulicznie, - przesuw boczny wysięgnika i blokada hydrauliczna osprzętu, - kabina ROPS/FOPS ogrzewana i wentylowana - opony przód 12,5/80 x 18 12 PR, tył 16,9/14 x 28 12 PR, -układ elektryczny 12V: - układ elektryczny powinien spełniać wymagania polskich oraz europejskich przepisów bezpieczeństwa: w szczególności połączenia powinny być zamknięte i wodoszczelne połączenia powinny być zamknięte i wodoszczelne zabezpieczone przed przenoszonymi drganiami - napięcie 12 V, bezobsługowy akumulator o pojemności min. 95 Ah - alternator min. 80A b)eksploatacyjne - maksymalna głębokość kopania minimum 5,9 m, - przesuw boczny wysięgnika minimum 1000 mm, - łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa otwierana z przykręcanymi zębami o poj. min. 1 m3 i widłami o udźwigu min. 2,1 tony, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości min. 600 mm, i poj. Min 0,2 m3, montaż szybkozłączem, c)wyposażenia -instrukcja obsługi w języku polskim -katalog części zamiennych -trójkąt ostrzegawczy -tablica wyróżniająca -gaśnica -lampa migowa umieszczona na dachu kabiny - instalacja radiowa z głośnikami -smarownica -apteczka - zestaw narzędzi d)serwisowe -okres serwisowania ładowarko-koparki min. 2000 motogodzin (minimum cztery przeglądy) łącznie z jakąkolwiek wymianą filtrów, płynów, olejów, itp. wliczony w koszt maszyny. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla proponowanej koparko-ładowarki z czasem reakcji do 24 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie. Koparko-ładowarka powinna posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty między innymi certyfikat zgodności CE oraz że jest dopuszczona do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Oryginalny kod CPV: 29.22.20.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek Kod CPV wg słownika 2008: 42.42.00.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 1.2.Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 1.5. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.5.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 1.6.Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 1.7.Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8.Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2 . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oferta Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.2.Dane Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.3.Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.4.Wykaz dostaw, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie koparko-ładowarek - na załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 2.5. Oświadczenie o posiadaniu potencjału kadrowego zdolnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 4. 2.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) opisany jako załącznik nr 5. 2.7.Specyfikacja techniczna maszyny z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki maszyny, typu, producenta opisany jako załącznik nr 6. 2.8.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) opisaną jako załącznik nr 7. 2.9.Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) opisane jako załącznik nr 8. 2.10.W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1.5.1, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych opisane jako załącznik nr 9. 2.11. Certyfikat zgodności CE opisane jako załącznik nr 10. 2.12. Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy opisany jako załącznik nr 11 2.13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardeja.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy - Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja pok. nr 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy - Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja pok. nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.