Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-23
Raciborowice: Dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne
Numer ogłoszenia: 187342 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. , Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 738 93 43, faks 75 731 00 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne do siedziby Zamawiającego (Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o.) Dostawa materiałów wodociągowych Lp. NAZWA MATERIAŁÓW Ilość j.m. 1. Zasuwa kołnierzowa Dn 80 f 002 (korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego) (8 otw.) 5 szt. 2. Obudowa teleskopowa do zasuw Dn 80 (L: 1300 - 1800mm) 5 szt. 3. Uszczelka płaska 80 27 szt. 4. Uszczelka płaska 100 4 szt. 5. Śruba M16x80 oc. z gwintem na 3-4 długości 248 szt. 6. Nakrętka M16 oc. 248 szt. 7. Kolano stopowe do hydrantu DN 80 (8 otw.) 5 szt. 8. Hydrant ppoż n-z DN 80 PN 10 L - 2150 (8 otw.) 5 szt. 9. Zasuwa kołnierzowa Dn 100 f 002 (korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego) (8 otw.) 2 szt. 10. Obudowa teleskopowa do zasuw Dn 100 (L: 1300 - 1800mm) 2 szt. 11. Skrzynka do zasuw W 80 mała 7 szt. 12. Króciec FF DN 80 L-1,0 m (8 otw.) 5 szt. 13. Trójnik koł. DN 80-80 (8 otw.) 2 szt. 14. Nasuwka ciś. PVC fi 90 (z uszczelką) 4 szt. 15. Króciec FW DN 80 (8 otw.) 4 szt. 16. Zwężka FFR 100-80 (8 otw.) 2 szt. 17. Kolano koł. Q DN 80 (8 otw.) 1 szt. 18. Trójnik PE DN 110 elektrooporowy 3 szt. 19. Mufa PE 110 PN 10 SDR17 elektrooporowa 25 szt. 20. Mufa PE 90 PN 10 SDR17 elektrooporowa 1 szt. 21. Redukcja PE 110-90 elektrooporowa PN 10 SDR 17 5 szt. 22. Rura do wody pitnej PE fi 110x6,6 PN 10 SDR 17 L-12,0 m 456 (38) m (szt.) 23. Kolano PE fi 110-90 stopni PN 10 (z uszczelką) elektrooporowa 1 szt. 24. Kolano PE fi 110-45 stopni PN 10 (z uszczelką) elektrooporowa 2 szt. 25. Rura kanalizacyjna zew. PVC-U fi 160x4,7 kielichowa lita, SDR34 L-6,0m 1 szt. 26. Tuleja kołnierzowa PE DN 110 PN 10 SDR17 elektrooporowa 2 szt. 27. Tuleja kołnierzowa PE DN 90 PN 10 SDR17 elektrooporowa 5 szt. 28. Kołnierz DN 100 (8 otw.) 2 szt. 29. Kołnierz DN 80 (8 otw.) 5 szt. 30. Taśma do znakowania (ostrzegawcza) (szerokość 20cm) 450 m Dostawa materiałów kanalizacyjnych Lp. NAZWA MATERIAŁÓW Ilość j.m. 1. Rura kanalizacyjna zew. PVC-U fi 200x5,9 kielichowa lita, SDR34 L-6,0m łączona na uszczelkę elastyczną 480 (80) m (szt.) 2. Kineta fi 315-200 z PP lub PE - zbiorcza 11 szt. 3. Kineta fi 315-200 z PP lub PE - przelotowa 2 szt. 4. Zaślepka (korek) do kinety PVC fi 200 23 szt. 5. Rura karbowana fi 315 L - 1,0 m 1 szt. 6. Rura karbowana fi 315 L - 1,2 m 2 szt. 7. Rura karbowana fi 315 L - 1,4 m 7 szt. 8. Rura karbowana fi 315 L - 1,5 m 2 szt. 9. Uszczelka do rury karbowanej fi 315 24 szt. 10. Kolano kan. PVC fi 200-30 stopni z uszczelką 1 szt. 11. Kolano kan. PVC fi 200-45 stopni z uszczelką 3 szt. 12. Redukcja kan. PVC 160-200 1 szt. 13. Pokrywa żel. 40T L315 D400 b-m teleskopowa (z rurą o dł. min. 0,3 m) 12 szt. 14. Płyta betonowa odciążająca pod teleskop 315 (500x500x120) 12 szt. 15. Pasta do rur kan. (środek poślizgowy) 500g 2 szt. Podstawą oceny materiałów objętych tym postępowaniem będą wymagania normatywne zawarte w normach przedmiotowych dla klasy danego materiału. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania atestów, aprobat technicznych, które potwierdzają jakość materiałów. Dowóz dostawy gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁĄCZNIK NR 1) 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁĄCZNIK NR 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji - 2
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej
w Lubkowie Sp. z o.o.
Lubków 63, 59-720 Raciborowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. Lubków 63, 59-720 Raciborowice Pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych dla Gdańskich Nieruchomości w latach 2026-2027.
więcej: Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





