eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaciborowiceDostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Raciborowice: Dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne
Numer ogłoszenia: 187342 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. , Lubków 63, 59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 738 93 43, faks 75 731 00 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów hydraulicznych na zadanie inwestycyjne do siedziby Zamawiającego (Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o.) Dostawa materiałów wodociągowych Lp. NAZWA MATERIAŁÓW Ilość j.m. 1. Zasuwa kołnierzowa Dn 80 f 002 (korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego) (8 otw.) 5 szt. 2. Obudowa teleskopowa do zasuw Dn 80 (L: 1300 - 1800mm) 5 szt. 3. Uszczelka płaska 80 27 szt. 4. Uszczelka płaska 100 4 szt. 5. Śruba M16x80 oc. z gwintem na 3-4 długości 248 szt. 6. Nakrętka M16 oc. 248 szt. 7. Kolano stopowe do hydrantu DN 80 (8 otw.) 5 szt. 8. Hydrant ppoż n-z DN 80 PN 10 L - 2150 (8 otw.) 5 szt. 9. Zasuwa kołnierzowa Dn 100 f 002 (korpus wykonany z żeliwa sferoidalnego) (8 otw.) 2 szt. 10. Obudowa teleskopowa do zasuw Dn 100 (L: 1300 - 1800mm) 2 szt. 11. Skrzynka do zasuw W 80 mała 7 szt. 12. Króciec FF DN 80 L-1,0 m (8 otw.) 5 szt. 13. Trójnik koł. DN 80-80 (8 otw.) 2 szt. 14. Nasuwka ciś. PVC fi 90 (z uszczelką) 4 szt. 15. Króciec FW DN 80 (8 otw.) 4 szt. 16. Zwężka FFR 100-80 (8 otw.) 2 szt. 17. Kolano koł. Q DN 80 (8 otw.) 1 szt. 18. Trójnik PE DN 110 elektrooporowy 3 szt. 19. Mufa PE 110 PN 10 SDR17 elektrooporowa 25 szt. 20. Mufa PE 90 PN 10 SDR17 elektrooporowa 1 szt. 21. Redukcja PE 110-90 elektrooporowa PN 10 SDR 17 5 szt. 22. Rura do wody pitnej PE fi 110x6,6 PN 10 SDR 17 L-12,0 m 456 (38) m (szt.) 23. Kolano PE fi 110-90 stopni PN 10 (z uszczelką) elektrooporowa 1 szt. 24. Kolano PE fi 110-45 stopni PN 10 (z uszczelką) elektrooporowa 2 szt. 25. Rura kanalizacyjna zew. PVC-U fi 160x4,7 kielichowa lita, SDR34 L-6,0m 1 szt. 26. Tuleja kołnierzowa PE DN 110 PN 10 SDR17 elektrooporowa 2 szt. 27. Tuleja kołnierzowa PE DN 90 PN 10 SDR17 elektrooporowa 5 szt. 28. Kołnierz DN 100 (8 otw.) 2 szt. 29. Kołnierz DN 80 (8 otw.) 5 szt. 30. Taśma do znakowania (ostrzegawcza) (szerokość 20cm) 450 m Dostawa materiałów kanalizacyjnych Lp. NAZWA MATERIAŁÓW Ilość j.m. 1. Rura kanalizacyjna zew. PVC-U fi 200x5,9 kielichowa lita, SDR34 L-6,0m łączona na uszczelkę elastyczną 480 (80) m (szt.) 2. Kineta fi 315-200 z PP lub PE - zbiorcza 11 szt. 3. Kineta fi 315-200 z PP lub PE - przelotowa 2 szt. 4. Zaślepka (korek) do kinety PVC fi 200 23 szt. 5. Rura karbowana fi 315 L - 1,0 m 1 szt. 6. Rura karbowana fi 315 L - 1,2 m 2 szt. 7. Rura karbowana fi 315 L - 1,4 m 7 szt. 8. Rura karbowana fi 315 L - 1,5 m 2 szt. 9. Uszczelka do rury karbowanej fi 315 24 szt. 10. Kolano kan. PVC fi 200-30 stopni z uszczelką 1 szt. 11. Kolano kan. PVC fi 200-45 stopni z uszczelką 3 szt. 12. Redukcja kan. PVC 160-200 1 szt. 13. Pokrywa żel. 40T L315 D400 b-m teleskopowa (z rurą o dł. min. 0,3 m) 12 szt. 14. Płyta betonowa odciążająca pod teleskop 315 (500x500x120) 12 szt. 15. Pasta do rur kan. (środek poślizgowy) 500g 2 szt. Podstawą oceny materiałów objętych tym postępowaniem będą wymagania normatywne zawarte w normach przedmiotowych dla klasy danego materiału. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania atestów, aprobat technicznych, które potwierdzają jakość materiałów. Dowóz dostawy gwarantuje Wykonawca własnym transportem i na własny koszt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁĄCZNIK NR 1) 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (ZAŁĄCZNIK NR 2)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. Lubków 63, 59-720 Raciborowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. Lubków 63, 59-720 Raciborowice Pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.