eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobezprzetarg nieograniczonyo wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.), art.11 ust.8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Łobez: przetarg nieograniczonyo wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.), art.11 ust.8.
Numer ogłoszenia: 187290 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Bema 27, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39768-41, faks 91 39768-41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.lobez.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczonyo wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.), art.11 ust.8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz zamawiającego usługi w zakresie kompleksowego zorganizowania czterech weekendowych wyjazdów integracyjno-terapeutycznych dla beneficjentów projektu i ich otoczenia. ZADANIE Nr 1 :NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt. Problemy opiekuńczo - wychowawcze. 1.Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób. 2. Zapewnienia dla uczestników: transport uczestników z miejsca zamieszkania (powiat łobeski) do Łobza i z powrotem, transport - autokar z klimatyzacją z Łobza do miejsca docelowego i z powrotem, transport na miejscu, jeśli takowy jest potrzebny, suchy prowiant w obie strony, ( kanapka, pączek lub drożdżówka, owoc, baton chusteczki higieniczne). zakwaterowanie całej grupy- dwie doby , pokoje 2-3 osobowe z możliwością dostawki z pełnym węzłem sanitarnym, wyżywienie całodobowe grupy, w tym: 2 śniadania, 2 kolacje ( jedna może być grillowa), 2 obiady, usługa trenerska: min. 4 trenerów - 2 dla osób dorosłych i 2 dla dzieci, z doświadczeniem min. 2 lata w podobnych przedsięwzięciach, z odpowiednimi kwalifikacjami ( kwalifikacje do wglądu przez usługodawcę) do przeprowadzenia zajęć pt. Problemy opiekuńczo - wychowawcze, zajęcia w 4 grupach - 2 grupy osób dorosłych i 2 grupy dzieci, wymiar czasowy zajęć: 2 x po 4 h na każdą grupę - sobota: 4 h, niedziela: 4 h, sprzęt niezbędny materiały, nagrody i upominki, sprzęt np. audiowizualny niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, ewentualnie gier i zabaw, umożliwienie korzystania z atrakcji w miejscu zakwaterowania - basen, boisko itp. atrakcje dodatkowe np.: wyjazd do kina, Aquaparku, Zoo Safari, Parku Dinozaurów lub innych zaproponowanych, opieka rezydencka nad całą grupą, ubezpieczenie całej grupy. 3. Termin realizacji zamówienia: 30.07.2010 r. -01.08.2010 r. 4. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: okolice Gorzowa Wielkopolskiego z wizytą w Zoo Safarii w Świerkocinie lub Parkiem Dinozaurów w Nowinach Wielkich lub miejscowość nadmorska położona pomiędzy Świnoujściem a Ustką, lub gospodarstwo agroturystyczne w województwie Zachodniopomorskim, lub atrakcyjna miejscowość położona w promieniu do 150 km od Łobza z możliwością zwiedzania zabytków itp . 5. Zapewni całodobowa opiekę pielęgniarką i lekarską dla uczestników . 6. Zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. ZADANIE Nr: 2 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt.Uzależnienia. 1.Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób. 2. Zapewnienia dla uczestników: transport uczestników z miejsca zamieszkania (powiat łobeski) do Łobza i z powrotem, transport autokar z klimatyzacją Łobza do miejsca docelowego i z powrotem, transport na miejscu, jeśli takowy jest potrzebny, suchy prowiant w obie strony, ( kanapka, pączek lub drożdżówka, owoc, baton chusteczki higieniczne). zakwaterowanie całej grupy, dwie doby , pokoje 2-3 osobowe z możliwością dostawki z pełnym węzłem sanitarnym., wyżywienie całodobowe grupy, w tym: 2 śniadania, 2 kolacje ( jedna może być grillowa), 2 obiady, usługa trenerska: min. 4 trenerów - 2 dla osób dorosłych i 2 dla dzieci, z doświadczeniem min. 2 lata w podobnych przedsięwzięciach, z odpowiednimi kwalifikacjami ( kwalifikacje do wglądu przez usługodawcę) do przeprowadzenia zajęć pt. Problemy opiekuńczo - wychowawcze, zajęcia w 4 grupach - 2 grupy osób dorosłych i 2 grupy dzieci, wymiar czasowy zajęć: 2 x po 4 h na każdą grupę - sobota: 4 h, niedziela: 4 h, sprzęt niezbędny materiały, nagrody i upominki, sprzęt np. audiowizualny niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, ewentualnie gier i zabaw, umożliwienie korzystania z atrakcji w miejscu zakwaterowania - basen, boisko, itp., atrakcje dodatkowe np.: wyjazd do kina, Aquaparku, Zoo Safari, Parku Dinozaurów lub innych zaproponowanych, opieka rezydencka nad całą grupą, ubezpieczenie całej grupy. 3. Termin realizacji zamówienia: 20.08.2010 r. -22.08.2010 r. 4. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: okolice Gorzowa Wielkopolskiego z wizytą w Zoo Safarii w Świerkocinie lub Parkiem Dinozaurów w Nowinach Wielkich lub miejscowość nadmorska położona pomiędzy Świnoujściem a Ustką, lub gospodarstwo agroturystyczne w województwie Zachodniopomorskim, lub atrakcyjna miejscowość położona w promieniu do 150 km od Łobza z możliwością zwiedzania zabytków itp. 5. Zapewni całodobowa opiekę pielęgniarką i lekarską dla uczestników . 6. Zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. ZADANIE Nr: 3 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt. Przeciwdziałanie Przemocy. 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób. 2. Zapewnienia dla uczestników: transport uczestników z miejsca zamieszkania (powiat łobeski) do Łobza i z powrotem, Transport-autokar z klimatyzacją z Łobza do miejsca docelowego i z powrotem, transport na miejscu, jeśli takowy jest potrzebny, suchy prowiant w obie strony, ( kanapka, pączek lub drożdżówka, owoc, baton chusteczki higieniczne). zakwaterowanie całej grupy, dwie doby , pokoje 2-3 osobowe z możliwością dostawki z pełnym węzłem sanitarnym., wyżywienie całodobowe grupy, w tym: 2 śniadania, 2 kolacje ( jedna może być grillowa), 2 obiady, usługa trenerska: min. 4 trenerów - 2 dla osób dorosłych i 2 dla dzieci, z doświadczeniem min. 2 lata w podobnych przedsięwzięciach, z odpowiednimi kwalifikacjami ( kwalifikacje do wglądu przez usługodawcę) do przeprowadzenia zajęć pt. Problemy opiekuńczo - wychowawcze, zajęcia w 4 grupach - 2 grupy osób dorosłych i 2 grupy dzieci, wymiar czasowy zajęć: 2 x po 4 h na każdą grupę - sobota: 4 h, niedziela: 4 h, sprzęt niezbędny materiały, nagrody i upominki, sprzęt np. audiowizualny niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, ewentualnie gier i zabaw, umożliwienie korzystania z atrakcji w miejscu zakwaterowania - basen, boisko, itp., atrakcje dodatkowe np.: wyjazd do kina, Aquaparku, Zoo Safari, Parku Dinozaurów lub innych zaproponowanych, opieka rezydencka nad całą grupą, ubezpieczenie całej grupy. Termin realizacji zamówienia: 24.09.2010 r. - 26.09.2010 r. 4. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: okolice Gorzowa Wielkopolskiego z wizytą w Zoo Safarii w Świerkocinie lub Parkiem Dinozaurów w Nowinach Wielkich lub miejscowość nadmorska położona pomiędzy Świnoujściem a Ustką, lub gospodarstwo agroturystyczne w województwie Zachodniopomorskim, lub atrakcyjna miejscowość położona w promieniu do150 km od Łobza z możliwością zwiedzania zabytków itp. 5. Zapewni całodobowa opiekę pielęgniarką i lekarską dla uczestników . 6. Zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów. ZADANIE NR 4 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt. Budowanie więzi - relacje w rodzinie. 1.Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób. 2. Zapewnienia dla uczestników: transport uczestników z miejsca zamieszkania (powiat łobeski) do Łobza i z powrotem, transport- autokar z klimatyzacją z Łobza do miejsca docelowego i z powrotem, transport na miejscu, jeśli takowy jest potrzebny, suchy prowiant w obie strony, ( kanapka, pączek lub drożdżówka, owoc, baton chusteczki higieniczne). zakwaterowanie całej grupy, dwie doby , pokoje 2-3 osobowe z możliwością dostawki z pełnym węzłem sanitarnym., wyżywienie całodobowe grupy, w tym: 2 śniadania, 2 kolacje ( jedna może być grillowa), 2 obiady, usługa trenerska: min. 4 trenerów - 2 dla osób dorosłych i 2 dla dzieci, z doświadczeniem min. 2 lata w podobnych przedsięwzięciach, z odpowiednimi kwalifikacjami ( kwalifikacje do wglądu przez usługodawcę) do przeprowadzenia zajęć pt. Problemy opiekuńczo - wychowawcze, zajęcia w 4 grupach - 2 grupy osób dorosłych i 2 grupy dzieci, wymiar czasowy zajęć: 2 x po 4 h na każdą grupę - sobota: 4 h, niedziela: 4 h, sprzęt niezbędny materiały, nagrody i upominki, sprzęt np. audiowizualny niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, ewentualnie gier i zabaw, umożliwienie korzystania z atrakcji w miejscu zakwaterowania - basen, boisko, itp., atrakcje dodatkowe np.: wyjazd do kina, Aquaparku, Zoo Safari, Parku Dinozaurów lub innych zaproponowanych, opieka rezydencka nad całą grupą, ubezpieczenie całej grupy. ubezpieczenie całej grupy. 3. Termin realizacji zamówienia: 22.10.2010 r. - 24.10.2010 r. 4. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była jedna z niżej wymienionych lokalizacji: okolice Gorzowa Wielkopolskiego z wizytą w Zoo Safarii w Świerkocinie lub Parkiem Dinozaurów w Nowinach Wielkich lub miejscowość nadmorska położona pomiędzy Świnoujściem a Ustką, lub gospodarstwo agroturystyczne w województwie Zachodniopomorskim, lub atrakcyjna miejscowość położona w promieniu do 150 km od Łobza z możliwością zwiedzania zabytków itp. 5. Zapewni całodobowa opiekę pielęgniarką i lekarską dla uczestników . 6. Zadanie wykona na jak najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących przepisów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 92.00.00.00-1, 60.00.00.00-8, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: rezygnuje się z wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzenie spełniania warunków jw. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty wg formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum trzy zadania o podobnym charakterze w kwocie każdego zadania minimum 30.000,00 zł .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy,formularz wyceny,Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ,Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,Podwykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pcpr.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie 73-150 Łobez, ul. Bema 27 woj. zachodniopomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 13:00, miejsce: Zamkniętą opisaną kopertę zawierającą ofertę, napisaną w języku polskim, należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łobzie przy ul. Bema 27, 73-150 Łobez, w pokoju nr 3 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji społecznej Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie Tytuł projektu : Pomóż sobie - od bierności do aktywności, wspófinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt. Problemy opiekuńczo - wychowawcze ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia z terenu powiatu łobeskiego(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PCPR Z.Pu.341/01/2010 matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 92.00.00.00-1, 60.00.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt.Uzależnienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia z terenu powiatu łobeskiego(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 92.00.00.00-1, 60.00.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt. Przeciwdziałanie Przemocy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia z terenu powiatu łobeskiego(dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 92.00.00.00-1, 60.00.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyjazd integracyjno - terapeutyczny pt. Budowanie więzi - relacje w rodzinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie weekendowego wyjazdu integracyjno - terapeutycznego dla uczestników projektu i ich otoczenia z terenu powiatu łobeskiego (dzieci, małżonkowie, partnerzy, rodziny zastępcze, asystenci rodzin, pracownik socjalny, koordynator projektu) - grupa 51 osób, w tym: 11 rodzin, w tym: I rodzina - matka + dziecko(14 lat), II rodzina - matka+ 2 dzieci(16 i 17 lat), III- matka + ojciec+ 3 dzieci(2,14,16 lat), IV - matka+ 3 dzieci(5,10,13 lat)+ matka zastępcza + dziecko(15lat),V-matka+ 2 dzieci(17 i 18 lat), VI - matka+ ojciec+ 2 dzieci(1+11 lat), VII - matka + ojciec+ 5 dzieci(3,5,8,14,16 lat), VII I- matka + ojciec + dziecko(15lat), IX- matka+2 dzieci(16,18 lat), X - matka+ 2 dzieci(7,12 lat) + matka zastępcza, XI- matka + 2 dzieci(10,13 lat)+ matka zastępcza + 2 dzieci(14,15 lat). W sumie 46 osób + 3 asystentów rodziny + pracownik socjalny+ koordynator; łącznie 51 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 92.00.00.00-1, 60.00.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.