eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymańWytwarzanie, dostawę i wydawanie osobom uprawnionym posiłku szkolnego - drugiego dania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Rymań: Wytwarzanie, dostawę i wydawanie osobom uprawnionym posiłku szkolnego - drugiego dania.
Numer ogłoszenia: 187279 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276462 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 35 83 234, faks 0-94 35 83 234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie, dostawę i wydawanie osobom uprawnionym posiłku szkolnego - drugiego dania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie dania drugiego plus napój, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym, posiłku szkolnego w szkołach na terenie gminy Rymań. Jadłospis dla dwóch tygodni cyklu (I, III ) określa załącznik nr 1 do umowy. Jadłospis w drugim i czwartym tygodniu cyklu opracowuje wykonawca jako część składową oferty i będzie on stanowił integralną część umowy. Zestawy posiłków winny odpowiadać zasadom dobrego żywienia dzieci i młodzieży szkolnej a pod względem gramatury, wartości odżywczych, kaloryczności i cenowo być porównywalne z zestawami posiłków ustalonymi przez Zamawiającego. 2. Posiłek należy wydawać z zastosowaniem naczyń ceramicznych (szklanych) i sztućców umożliwiających utrzymanie ich w czystości, przeznaczonych do kontaktu z żywnością określonych w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) 3. Temperatura posiłku winna mieścić się w granicach 60 - 75 stopni Celsjusza. 4. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych. 5. Nazwa i kod stosowany we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 55523100-3 Usługi w zakresie posiłków szkolnych, 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Opis zamówienia: Jako poszczególne części zamówienia należy rozumieć wytwarzanie, dostawę i wydawanie posiłków na rok szkolny 2012/13 w ilościach i do szkół określonych w poniższej tabeli: Lp Szkoła/y Ilość posiłków Narok szkolny Korekta -30% Korekta +30% 1 Zespół Szkół Publicznych w Rymaniu 10656 7459 13853 2 Szkoła Podstawowa w Drozdowie 747 523 971 3 Szkoła Podstawowa w Starninie 2433 1703 3163 4 Szkoła Podstawowa w Gorawinie 1594 1116 2072 5 Szkoła Podstawowa w Dębicy 3216 2251 4181 Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości / + 30% , - 30 % / zamówienia w zależności od ilości osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESS POLSKA Sp. z o.o., ul. Władysława IV 137, 75-347 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127911,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85585,14

  • Oferta z najniższą ceną: 85585,14 / Oferta z najwyższą ceną: 111876,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.