Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Inowrocław: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,
współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 187274 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część I - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla 125 osób. Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach, tj.: a) dwóch grupach 18 - osobowych (36 kobiet bezrobotnych, bezradnych w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) trzech grupach (64 osoby niepełnosprawne - 30 kobiet i 34 mężczyzn, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w tym: - grupa A - 17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności, - grupa B - 23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, - grupa C - 24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności; c) jednej grupie 25 - osobowej - młodzież w wieku 15-25 lat z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Część II - Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej dla 100 osób. Zajęcia prowadzone będą w 5 grupach, tj.: A. dla 64 osób niepełnosprawnych (30 kobiet i 34 mężczyzn), w tym: a) grupa A (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych) b) grupa B (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych) c) grupa C (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). B. dla 36 kobiet bezrobotnych (bezradnych w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego). Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych. Część III - Trening wychowawczy (wraz z dniem zabaw dla dzieci) dla 36 kobiet bezrobotnych. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych. Część IV - Trening interpersonalny. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie 25 osobowej dla młodzieży w wieku 15 - 25lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Część V - Indywidualne badanie orientacji zawodowej. 4 godziny lekcyjne na osobę dla 25 osób w wieku 15 - 25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi szkoleniowe, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów/ kursów o zbliżonej tematyce do zamawianych, w tym: cz. I - co najmniej jednego w zakresie: pomocy przedmedycznej (lub o podobnej tematyce); cz. II - co najmniej jednego w zakresie: warsztatów prawniczych z elementami edukacji obywatelskiej (lub o podobnej tematyce); cz. III - co najmniej jednego w zakresie treningu wychowawczego (lub o podobnej tematyce); cz. IV - co najmniej jednego w zakresie treningu interpersonalnego (lub o podobnej tematyce); cz. V - co najmniej jednego w zakresie indywidualnego badania orientacji zawodowej (lub o podobnej tematyce). Spełnianie warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować do dnia zawarcia umowy pomieszczeniami do przeprowadzenia szkoleń. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 9 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla części 1 zamówienia- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. pomocy przedmedycznej. dla części 2 zamówienia- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej. dla części 3 zamówienia- co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń dotyczącego treningu wychowawczego lub o podobnej tematyce. dla części 4 zamówienia- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń dotyczącego treningu interpersonalnego lub o podobnej tematyce. dla części 5 zamówienia- co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń w zakresie indywidualnego badania orientacji zawodowej lub o podobnej tematyce. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego, wzór opisu - zał. nr 10 do SIWZ, 2) kalkulacja kosztów szkolenia, wg wzoru - zał. nr 8 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - wzór zał. nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany ilości uczestników szkoleń, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenia; b) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; c) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkoleń, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego wymagania; d) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach; e) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji; f) zmiana warunków finansowania, g) zmiany podatku od towarów i usług VAT; h) zmiany programów szkoleń, w uzasadnionych przypadkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie wpółfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 2. Termin wykonania zamówienia: Część I - od 02.07.2012r. do 29.08.2012 r., Część II - od 16.07.2012 r. do 14.09.2012 r., Część III - od 09.07.2012r. do 16.07.2012 r., Część IV - od 09.07.2012r. do 13.07.2012 r., Część V - od 16.07.2012r. do 03.08.2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz.I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla 125 osób. Zajęcia prowadzone będą w 6 grupach, tj.: a) dwóch grupach 18 - osobowych (36 kobiet bezrobotnych, bezradnych w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) trzech grupach (64 osoby niepełnosprawne - 30 kobiet i 34 mężczyzn, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w tym: - grupa A - 17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności, - grupa B - 23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, - grupa C - 24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności; c) jednej grupie 25 - osobowej - młodzież w wieku 15-25 lat z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej dla 100 osób. Zajęcia prowadzone będą w 5 grupach, tj.: A. dla 64 osób niepełnosprawnych (30 kobiet i 34 mężczyzn), w tym: a) grupa A (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych) b) grupa B (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych) c) grupa C (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). B. dla 36 kobiet bezrobotnych (bezradnych w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego). Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening wychowawczy (wraz z dniem zabaw dla dzieci) dla 36 kobiet bezrobotnych. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening interpersonalny. Zajęcia prowadzone będą w 1 grupie 25 osobowej dla młodzieży w wieku 15 - 25lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne badanie orientacji zawodowej. 4 godziny lekcyjne na osobę dla 25 osób w wieku 15 - 25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. V jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa dwóch torów wizyjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zakup pięciu mobilnych agregatów prądotwórczych oraz zakup i montaż czterech stacjonarnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
- Dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym oraz cysterny wraz z zestawem technicznym obsługującym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
- Dostawy pieczywa i wyrobów piekarniczych
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dystrybucja posiłków z punktu ekspedycji do łóżka pacjenta.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla Gminy Grodzisk Mazowiecki.
- "(PUP.2500.21.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)"
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców oraz cyklu szkoleń dla trenerów/-ek ds. antydyskryminacyjnych.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia warsztatów/zajęć w ramach projektu: Wsparcie rozwijania kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań ucz. poza edu. formalną w S.P. im. B.L.P. w Komarówce P
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





