Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-04
Radom: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwach: Łaziska, Makowiec, Modrzejowice, Oblas, Orońsko
Numer ogłoszenia: 187254 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom , ul. Janiszewska 48, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3451722, faks 048 3451369.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.radom.lasy.gov.pl/radom
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwach: Łaziska, Makowiec, Modrzejowice, Oblas, Orońsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych wewnętrznych służących do zrywki i wywozu drewna, celów ppoż. i innych prac gospodarczych w: I) leśnictwie Łaziska, położonych na terenie gminy Orońsko, pow. szydłowiecki, w oddziałach: 144, 145. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -a- do SIWZ. II) leśnictwie Makowiec, położonych na terenie gminy Skaryszew, pow. radomski, oddziały: 125; 93. . Dokładne położenie określa załącznik graficzny -b-, do SIWZ. III) leśnictwie Modrzejowice, położonych na terenie gminy Skaryszew, pow. radomski, oddziały: 213/212; 202. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -c-, do SIWZ. IV) leśnictwie Oblas, położonych na terenie gminy Przytyk, pow. radomski, oddziały: 217; 46/45; 44. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -d-, do SIWZ. V) leśnictwie Orońsko, położonych na terenie gminy Orońsko, pow. szydłowiecki, oddział 126. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -e-, do SIWZ. 2. Opis robót: 1)Mechaniczne profilowanie drogi równiarką samojezdną. 2)Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni drogi. 3)Wykonanie rowków odwadniających. 4)Oczyszczanie miejsc uszkodzonych. 5)Wypełnianie uszkodzonych miejsc pospółką z dostawą na miejsce wbudowania. 6)Ręczne ubicie naprawionych miejsc lub uwałowanie mechaniczne. 7)Dostawa materiałów i maszyn do miejsca wykonania prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością, przewidywany do wykonania zakres robót zawierają załączniki nr : 9,10,11,12,13. 3. Przyjęto, że remontowi zostanie poddany pas jezdny o szerokości od 2,80 m do 4,20 m. Do remontu zaplanowano wykorzystanie kruszyw z pobliskich kopalń oraz gruntu rodzimego lub kruszywa łamanego z gruzu betonowego (atestowanego) (DGLP Drogi leśne -poradnik techniczny) 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu robót oraz ewentualnego wprowadzenia prac zamiennych rozliczanych wg. czynników cenotwórczych podanych w ofercie Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości : - część I zamówienia - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). - część II zamówienia - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). - część III zamówienia - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). - część IV zamówienia - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). - część V zamówienia - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 10.2.1 pieniądzu; 10.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 10.2.3 gwarancjach bankowych; 10.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 10.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 10.3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Radom 18203000451110000000175060 w tytule przelewu wpisując , Wadium -Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwie: 1. Łaziska, 2. Makowiec, 3.Modrzejowice, 4.Oblas, 5.Orońsko 10.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 19.06.2012 r, do godz. 10.00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagań nie określa się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) dla części nr 1 co najmniej 1 robotę budowlaną branży drogowej obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi, o długości co najmniej 350 mb o wartości co najmniej 40 tys. PLN; 2) dla części nr 2 - co najmniej 1 robotę budowlaną branży drogowej obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi, o długości co najmniej 150 mb o wartości co najmniej 20 tys. PLN, 3) dla części nr 3 - co najmniej 1 robotę budowlaną branży drogowej obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi, o długości co najmniej 350 mb o wartości co najmniej 40 tys. PLN; 4) dla części nr 4 - co najmniej 1 robotę budowlaną branży drogowej obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi, o długości co najmniej 350 mb o wartości co najmniej 40 tys. PLN; 5) dla części nr 5 - co najmniej 1 robotę budowlaną branży drogowej obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi, o długości co najmniej 150 mb o wartości co najmniej 20 tys. PLN;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują (lub będą dysponować) co najmniej następującymi maszynami: 1) min. 1-nym walcem wibracyjnym lub stateczny o następujących parametrach: 10 tonowy; 2)min. 1-ną równiarką o następujących parametrach: 3-osiowa o napędzie 6x6, lemiesz przedni, lemiesz środkowy o szerokości 3 660 mm; 3) min. 1-ną zagęszczarką do gruntu 4) min. 1 -nym samochodem ciężarowym samowyładowczy 5) min. 1-na koparką lub koparko-spycharką
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują (lub będą dysponować) co najmniej: 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, bez ograniczeń; Dopuszcza się wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez przedstawienie większej ilości osób, pod warunkiem, że wszystkie wskazane osoby łącznie posiadają wszystkie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w oparciu, o którą wybrano Wykonawcę z wyjątkiem następujących sytuacji: a) W trakcie realizacji zamówienia został ujawniony błąd Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. b) zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie zmiany terminu realizacji umowy ze względu na nadzwyczajne sytuacje, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy (np. siła wyższa), z tym, że warunki pogodowe właściwe dla danej pory roku nie są uznawane za siłę wyższą, oraz , że nie można było ich przewidzieć. c) Zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego, d) Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w szczególnych wypadkach sukcesji z mocy prawa ( np. łączenie, dzielenie, przekształcanie spółek), e) uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń stanie się niemożliwe w wyznaczonym terminie ze względu na wydłużenie procedur administracyjnych nie wynikających z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Radom, 26-600 Radom, ul. Janiszewska 48.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Radom, 26-600 Radom, ul. Janiszewska 48.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwie Łaziska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych leśnych wewnętrznych służących do zrywki i wywozu drewna, celów ppoż. i innych prac gospodarczych w leśnictwie Łaziska, położonych na terenie gminy Orońsko, pow. szydłowiecki, w oddziałach: 144, 145. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -a- do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwie Makowiec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych wewnętrznych służących do zrywki i wywozu drewna, celów ppoż. i innych prac gospodarczych w leśnictwie Makowiec, położonych na terenie gminy Skaryszew, pow. radomski, oddziały: 125; 93. . Dokładne położenie określa załącznik graficzny -b-, do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwie Modrzejowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych wewnętrznych służących do zrywki i wywozu drewna, celów ppoż. i innych prac gospodarczych w leśnictwie Modrzejowice, położonych na terenie gminy Skaryszew, pow. radomski, oddziały: 213/212; 202. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -c-, do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwie Oblas..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych wewnętrznych służących do zrywki i wywozu drewna, celów ppoż. i innych prac gospodarczych w leśnictwie Oblas, położonych na terenie gminy Przytyk, pow. radomski, oddziały: 217; 46/45; 44. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -d-, do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont odcinków dróg leśnych w leśnictwie Orońsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinków dróg leśnych wewnętrznych służących do zrywki i wywozu drewna, celów ppoż. i innych prac gospodarczych w leśnictwie Orońsko, położonych na terenie gminy Orońsko, pow. szydłowiecki, oddział 126. Dokładne położenie określa załącznik graficzny -e-, do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- P.36.2025 - Zakup i dostawa sprzętu do artroskopii dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Zakup i montaż kamer wraz z oprzyrządowaniem na Osiedlu Michałów w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa układu komunikacyjnego na ul. Broni, Planty w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.