eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KąkolewnicaProwadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kąkolewnica przez okres 4 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Kąkolewnica: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kąkolewnica przez okres 4 lat
Numer ogłoszenia: 187236 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kąkolewnica , ul. Lubelska 5, 21-302 Kąkolewnica, woj. lubelskie, tel. 83 372-20-10, faks 83 372-20-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kakolewnica.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kąkolewnica przez okres 4 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Kąkolewnica wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w następującym zakresie: 1. otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 6 rachunków pomocniczych budżetu gminy Kąkolewnica. 2. otwarcie i prowadzenie 12 rachunków podstawowych i 4 rachunków pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych. 3. realizacja poleceń przelewu. 4. przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. dokonywanie wypłat gotówkowych. 6. usługa typu home-banking na 4 stanowiskach komputerowych umożliwiająca dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych). 7. oprocentowanie środków na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych. 8. oprocentowanie automatycznie przenoszonych nadwyżek środków pozostających na koniec dnia. 9. prowizja od wydanych czeków. 10. dokonywanie wypłat świadczeń z pomocy społecznej w kasie banku. 11. kredyt w rachunku bieżącym Gminy do wysokości 1000000,00 zł.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w Rozdziale 3 SIWZ-Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do postępowania nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenia uprawniające do wykonywania czynności bankowych na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.). Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży akt utworzenia banku państwowego, zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie innego banku, oddziału oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełniony i podpisany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełniony i podpisany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada oddział banku w Kąkolewnicy, bądź utworzy w ciągu 2 miesięcy, od dnia zawarcia umowy, placówkę banku o strukturze organizacyjnej nie niższej niż oddział lub filia w miejscowości Kąkolewnica oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełniony i podpisany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełniony i podpisany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca posiada fundusze własne na dzień 31.12.2014 r. w wysokości nie niższej niż określona w art. 32 Prawa bankowego, posiada współczynnik wypłacalności na dzień 31.12.2014 r. obliczony zgodnie z metodologią NBP oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełniony i podpisany, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o utworzeniu w ciągu 2 miesięcy, od dnia zawarcia umowy, placówki banku w miejscowości Kąkolewnica o strukturze organizacyjnej nie niższej niż oddział lub filia. 3. Oświadczenie Oferenta, że na dzień 31.12.2014 r. posiadał fundusze własne nie niższe niż określone w art. 32 Prawa bankowego (w przypadku grup kapitałowych dane dotyczą całej grupy kapitałowej). 4. Oświadczenie Oferenta, że na dzień 31.12.2014 r. posiadał współczynnik wypłacalności nie niższy niż 8 % zgodnie z art. 128 Prawa bankowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Opłata za usługę home-banking - 25
  • 3 - Kredyt w rachunku bieżącym - 5
  • 4 - Oprocentowanie środków na rachunkach - 10
  • 5 - Oprocentowanie nadwyżek środków - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne na warunkach złożonej oferty, zgodnie z SIWZ i polskim prawem bankowym, w terminie uzgodnionym przez strony. 2. Stronom będą przysługiwać kary umowne na warunkach i w wysokości, określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkakolewnica.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kąkolewnica, ul. Lubelska 5, 21-302 Kąkolewnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Kąkolewnica, ul. Lubelska 5, 21-302 Kąkolewnica - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.