Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem notebook -1 szt., komputer stacjonarny PC-4 szt., monitor - 4 szt., bezprzewodowa mysz do prezentacji -1 szt. , mysz do notebooka - 4 szt., przenośna drukarka - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 187211 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Środowiska - Departament Globalnych Problemów Środowiska i Zmian Klimatu, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5792326, fax 0-22 5792463.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem notebook -1 szt., komputer stacjonarny PC-4 szt., monitor - 4 szt., bezprzewodowa mysz do prezentacji -1 szt. , mysz do notebooka - 4 szt., przenośna drukarka - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem: notebook -1 szt., komputer stacjonarny PC-4 szt., monitor - 4 szt., bezprzewodowa mysz do prezentacji -1 szt. , mysz do notebooka - 4 szt., przenośna drukarka - 1 szt. Ponadto dostawa ww. sprzętu obejmować będzie: 1.dostawę sprzętu do siedziby zamawiającego 2.do ww. sprzętu dołączona zostanie instrukcja w języku polskim, 3. dla sprzętu: notebook -1 szt., komputer stacjonarny PC-4 szt., monitor - 4 szt., bezprzewodowa mysz do prezentacji -1 szt. , wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na min. 36 miesięcy od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego, - drukarka przenośna - 1 szt. -wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na min. 12 miesięcy od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego, dla sprzętu wymienionego w ppkt.3 wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny na min 36 miesięcy 4 Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wyłącznie w autoryzowanych punktach serwisowych na terenie Warszawy lub w promieniu 30 km od centrum Warszawy. Usunięcie wszelkich usterek w okresie gwarancyjnym nastąpi w przeciągu 7 dni od daty pisemnego powiadomienia wykonawcy. Wykonawca dokona naprawy ww.sprzętu w miejscu dostawy. Wprzypadku, gdy nie jest mozliwa naprawa w miejscu dostawy wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego sprzętu na własny koszt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły (spełnia - nie spełnia) Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2.Załącznik do formularza oferty - oferta szczegółowa (załącznik nr 2a) zawierający oferowane przez wykonawcę szczegółowe parametry,informacje dotyczące sprzętu. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z dnia 19.05.2006r. (DZ.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mos.gov.pl, w siedzibie zamawiającego ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pok. nr 261 m,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Środowiska, Departament Globalnych Problemów Środowiska i Zmian Klimatu, 00-922 Warszawa ul. Wawelska 52/54, pokój nr 261 I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach współfinansowania krajowego do projektu PHARE Wdrożenie EMAS w Polsce.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





