Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Grybów: ODBUDOWA DRÓG I ULIC MIEJSKICH
Numer ogłoszenia: 187201 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów, Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, fax 018 4450202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA DRÓG I ULIC MIEJSKICH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - Wykonanie robót ziemnych, - Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię asfaltową, - Wykonanie nawierzchni asfaltowej (1166 m2), - Wykonanie przepustów drogowych i murków czołowych, - Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek wraz z krawężnikami i obrzeżem, - Ułożenie ścieków z elementów betonowych, - Utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową, - Rozbiórka nawierzchni z kostki granitowej nieregularnej, - Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej (600 m2), szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót - załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Udokumentują, że spełniają wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.1. Udokumentują, że wykonali w ostatnich pięciu latach przynajmniej dwa zamówienia o zakresie rzeczowym i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. robót drogowych polegających na: a) wykonaniu nawierzchni asfaltowych (mineralno-bitumicznych), o grubości 6 cm, na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1.000m2, na podbudowie z kruszyw naturalnych i łamanych - jeżeli wykonawca składa ofertę na wykonanie części zamówienia oznaczonej nr 1. b) Wykonanie (lub przełożenie) nawierzchni z kostki o łącznej powierzchni 500 m2 - jeżeli wykonawca składa ofertę na wykonanie części zamówienia oznaczonej nr 2. c) Wykonaniu robót budowlanych, o których mowa w ww. ppkt a i b - jeżeli wykonawca składa ofertę na wykonanie całego zamówienia. 1.2. udokumentują, że dysponują osobami (w szczególności kierownikiem budowy) posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tj: a) uprawnienia budowlane (kierownika budowy) w zakresie kierowania robotami w zakresie budowy dróg, b) aktualne zaświadczenie o przynależności (kierownika budowy) do okręgowej izby inżynierów budownictwa, 1.3. Udokumentują, że dysponują niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi (środki transportu, urządzenia): a) Jeżeli wykonawca składa ofertę na wykonanie części zamówienia oznaczonej nr 1: - Samochód samowyładowczy 5 - 10t, - Walec statyczny samojezdny 10t, - Równiarka samojezdna 74 kW (100KM), - Rozścielarka masy asfaltowej. b) Jeżeli wykonawca składa ofertę na wykonanie części zamówienia oznaczonej nr 2: - Zagęszczarka do ubijania kostki betonowej, - Samochód skrzyniowy 5 - 10t. c) Jeżeli wykonawca składa ofertę na wykonanie całego zamówienia, winien udokumentować dysponowanie wszystkimi jednostkami sprzętowymi określonymi w ww. ppkt a i b. 2. Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. 6. siwz przedłożonych przez wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 8. Dokumenty (referencje, protokoły odbioru robót, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty winny określać nazwę zadania, terminy w których zostały wykonane, zakres robót oraz wartość); 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (dyplomy). Zapis ten dotyczy w szczególności kierownika budowy, który winien posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa, - oświadczenie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grybow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. Nr 20..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Grybowie, ul. Rynek 12, 33-330 Grybów, pok. nr 17..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Droga gminna, dz. nr 234 obr. 3 miasta Grybowa, Os. Biała Wyżna - W kierunku Kaplicy na Podjaworzu, 2. Droga gminna, dz. nr 307 obr. 3 miasta Grybowa, Os. Biała Wyżna - W kierunku Kaplicy na Podjaworzu, 3. ul. Szkolna, dz. nr 163 obr. 1 miasta Grybowa, Os. Śródmieście,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - Wykonanie robót ziemnych, - Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię asfaltową, - Wykonanie nawierzchni asfaltowej (1166 m2), - Wykonanie przepustów drogowych i murków czołowych, - Rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek wraz z krawężnikami i obrzeżem, - Ułożenie ścieków z elementów betonowych, - Utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową, Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót - załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rynek, dz. nr 436/3, 436/5 obr. 1 miasta Grybowa, Os. Śródmieście..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Rozbiórka nawierzchni z kostki granitowej nieregularnej, - Ułożenie nawierzchni z kostki granitowej (600 m2), szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót - załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





