eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-24

Połaniec: Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
Numer ogłoszenia: 187197 - 2016; data zamieszczenia: 24.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116117 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Połaniec, ul. Ruszczańska 27/218, 28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8650305, faks 015 8650328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a)Opis: Przedmiotem zamówienia jest: - Dostawa, transport, montaż, instalacja i uruchomienie wyposażenia oraz wszystkie inne prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego. - Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym - załącznik nr 1 i nr 2. - Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez - Zamawiającego lub równoważnych. - Budynek należy wyposażyć w sprzęt, urządzenia i meble wykonane w podwyższonym standardzie, posiadające atesty, świadectwa zgodności i świadectwa bezpieczeństwa. - W przypadku, gdy sprzęt lub urządzenia zostaną zamontowane, a następnie zostanie stwierdzona gorsza ich jakość techniczna niż założona w SIWZ i deklarowana w ofercie, Wykonawca na własny koszt wymieni zamontowany sprzęt lub urządzenia na zgodne z wymaganiami. - Artykuły dostarczone w ramach realizacji umowy będą nowe, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania. - Wyposażenie dostarczone w ramach realizacji umowy będzie wyposażeniem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie ono wyposażeniem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. - Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2016 rok. - Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód powstałych w czasie realizacji zadania. - Wykonawca część istniejącego już wyposażenia, które posiada Użytkownik jak np. zlewy, wykorzysta do wykonania swojego wyposażenia. Urządzenia te po zakończeniu mają spełniać swoją właściwą funkcję. - Zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektu. 3 - Wykonawca wykona wszystkie niezbędne prace w tym m.in. roboty budowlano-instalacyjne jak: a) dla możliwości prawidłowego zamontowania, podłączenia i uruchomienia wyposażenia, b) wynikające z kolizji, wartość tych robót powinna być odpowiednio skalkulowana i ujęta w ofercie bez odrębnej ich wyceny. - Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco. - Zamawiający wymaga, aby zastosowane przez Wykonawcę wyposażenie było kompletne dla funkcji której ma służyć. - Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości mebli (wysokość, szerokość, głębokość) podanych w załączniku nr 1 do SIWZ w zakresie +/-2%..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178495,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267858,99

  • Oferta z najniższą ceną: 263948,16 / Oferta z najwyższą ceną: 479148,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.