eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › operator maszyny do robót ziemnych kl. III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-26

POZYCJA 18717

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Sącz: operator maszyny do robót ziemnych kl. III: - operator koparko-ładowarki dla około 22 osób bezrobotnych; - operator koparki jednonaczyniowej dla około 2 osób bezrobotnych; - operator spycharki dla około 1 osoby bezrobotnej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, do kontaktów: Marta Kruczek, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, fax 018 4400808, e-mail: zp@pup.powiat-ns.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pup.powiat-ns.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: operator maszyny do robót ziemnych kl. III: - operator koparko-ładowarki dla około 22 osób bezrobotnych; - operator koparki jednonaczyniowej dla około 2 osób bezrobotnych; - operator spycharki dla około 1 osoby bezrobotnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: Nowy Sącz lub teren Powiatu Nowosądeckiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia p.n.: Operator maszyny do robót ziemnych kl. III: - operator koparko-ładowarki dla około 22 osób bezrobotnych; -operator koparki jednonaczyniowej dla około 2 osób bezrobotnych; -operator spycharki dla około 1 osoby bezrobotnej ogółem dla około 25 osób bezrobotnych. Celem szkolenia jest: nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie operatora jednej zw/wmaszyn do robót ziemnych kl. III. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w jednej grupie, natomiast zajęcia praktyczne w9osobowych grupach. Miejsce szkolenia: Nowy Sącz lub teren Powiatu Nowosądeckiego. Liczba godzin zajęć dziennie nie może przekraczać 8 godzin lekcyjnych. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 118, poz.1263). Wykonawca ubiegający się o realizację szkolenia powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń dla operatorów koparko-ładowarek, koparek oraz spycharek, wystawione przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Posiadanie takich uprawnień Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić poprzez dołączenie do oferty stosownych dokumentów. Program szkolenia winien odpowiadać odpowiednio programowi zatwierdzonemu przez Centrum Szkolenia Operatorów Maszyn Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wWarszawie. Ośrodek realizujący szkolenie zapewni warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad iwarunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania iuzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz.U.Nr 31 poz. 216). Liczba edycji kursowych: 1. Liczba godzin szkoleniowych w jednej edycji kursowej: 176 godzin, w tym 60 godzin zajęć praktycznych. 3.3.2. Podstawowy zakres przedmiotowy szkolenia winien być przedstawiony wg następujących zagadnień: Część teoretyczna obejmująca zakresem: dokumentację techniczno - ruchową; bezpieczeństwo i higienę pracy przy eksploatacji maszyn roboczych; technologię wykonywania robót ziemnych; użytkowanie i obsługę maszyn roboczych. Część praktyczna obejmująca zakresem naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, nieprzekraczającego łącznie 20% wartości realizowanego zamówienia, pod warunkiem, że środki przeznaczone na realizację zamówienia będą wyższe niż cena oferty wybranej. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, wyboru najkorzystniejszej oferty w drodze aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: według pkt 6 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys euro oraz poniżej 211 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 23.04.2007; lub data zakończenia: 08.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie Wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty - zał. nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne tj. z 2007 roku zaświadczenie o wpisie do Rejestru Instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu oRozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz.2365). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, atakże zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz wykonywanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena % 70 2. Kwalifikacje i umiejętności kadry dydaktycznej % 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.powiat-ns.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2007 godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.04.2007, godzina 09:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nawojowskiej 118, w Nowym Sączu, wpokoju nr 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.