eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › przedmiotem zamówienia jest

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-11

POZYCJA 18708

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: przedmiotem zamówienia jest: dostawa 30 000 ryz papieru kserograficznego o gramaturze 80g/m k w arkuszach w formacie A-3 i A-4 w tym: - 5 000 ryz w formacie A-3 ( oznaczenie: SWW 1814 - 253; papier kserograficzny - 80 - BD - mat - b -420x297 - 1; PN - 87/P - 50421/02 ) - 25 000 ryz w formacie A-4 ( oznaczenie: SWW 1814 - 253; papier kserograficzny - 80 - BD - mat - b -210x297 - 1; PN - 87/P- 50421/02 )

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, do kontaktów: Monika Brzeszczyńska - 022 6234442, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234525, fax 022 6428086, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - centrala, Monika Brzeszczyńska, ul. Czerniakowska 16, Departamanet Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, V p., pokój 524, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234442, fax 022 6428086. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Centrala, Monika Brzeszczyńska, ul. Czerniakowska 16, Departamanet Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, V p., pokój 524, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234442, fax 022 6428086. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Monika Brzeszczyńska, ul. Czerniakowska 16, Departamanet Zamówień Publicznych - budynek Lipsk, V p., pokój 525 (sekretariat), 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6234442, fax 022 6428086.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 30 000 ryz papieru kserograficznego o gramaturze 80g/m k w arkuszach w formacie A-3 i A-4 w tym: - 5 000 ryz w formacie A-3 ( oznaczenie: SWW 1814 - 253; papier kserograficzny - 80 - BD - mat - b -420x297 - 1; PN - 87/P - 50421/02 ) - 25 000 ryz w formacie A-4 ( oznaczenie: SWW 1814 - 253; papier kserograficzny - 80 - BD - mat - b -210x297 - 1; PN - 87/P- 50421/02 ). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Papier biały, matowy, nie powlekany dwustronnie maszynowo gładzony, zaklejony powierzchniowo i w masie; z wybielaczem optycznym; przeznaczony do jedno lub dwustronnego powielania na wszelkiego typu kserokopiarkach oraz do drukarek laserowych; 1) gramatura papieru 80g/m kw., +/-2(wgPN - ISO 536); 2) wilgotność bezwzględna 4,5% +/- 0,8% (wg PN - 85/P-50150 odp. ISO 287); 3) białość średnia z obu stron: minimum 145+/-3 wg CIE (PN - ISO 11475:2002); 4) wsiąkliwość powierzchniowa wody wg Cobb60, średnia z obu stron max. 26g/m kw. (wg PN - EN 20535:1996); 5) szorstkość (Bendtsen): max,: 220 cm sześc./min +/- 60 średnia z obu stron (wg PN-93/P-50166/02); ( wartości liczbowe parametrów oznaczane zgodnie z powołanymi normami ) Papier w całości dostaw każdego formatu papieru musi być jednolity pod względem miejsca produkcji (ten sam producent). Data produkcji: nie wcześniej niż z 2006 r. Nazwa producenta i nazwa handlowa papieru musi być podana w składanej ofercie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsce dostaw przedmiotu zamówienia - Magazyn "NIBCO" sp. z. o.o. Łódź, ul. Polskich Kolei Państwowych 6. w godzinach pracy magazynów tj.: 8.00 - 14.30 w dni robocze. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia określony jest zgodnie z pkt II.1.3) niniejszego ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zamówienie musi być wykonane w następujących terminach: - Papier A-4: do 5 tygodni od daty podpisania umowy. - Papier A-3: do 30 dni od daty podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium w wysokości: 5 586,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne; oraz przedłożą oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, 2. spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji. - Zrealizowanie co najmniej jednej dostawy papieru kserograficznego w arkuszach w ilości nie mniejszej niż 20 000 ryz. 3. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub, że c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 4) zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków bądź opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 7) Wykaz zrealizowanych (co najmniej jednej) dostaw papieru kserograficznego w arkuszach, w ilości nie mniejszej niż 20 000 ryz, wykonanej w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1, 3, 4 i 5 składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne alb że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.05.2006, cena - 50,00 zł. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Warszawa ul. Czerniakowska 16, Vp., pok 422 lub 525 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.05.2006, godzina 11:15, (Ip. budynek "Lipsk" duża sala konferencyjna ).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.