eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławatyczewykonanie placu manewrowego dla autobusu przy Zespole Szkół w Sławatyczach oraz parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Kodeńska 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Sławatycze: wykonanie placu manewrowego dla autobusu przy Zespole Szkół w Sławatyczach oraz parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Kodeńska 15
Numer ogłoszenia: 187058 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławatycze , ul. Rynek 14, 21-515 Sławatycze, woj. lubelskie, tel. 083 3783358, faks 083 3783313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie placu manewrowego dla autobusu przy Zespole Szkół w Sławatyczach oraz parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Kodeńska 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Orientacyjny zakres robót : a profilowanie i zagęszczanie podłoża - 1235m2 b wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym - 83m3 c podbudowa z kruszyw łamanych - 676m2 d nawierzchnia z kostki brukowej - 835m2 e warstwy odsączające - 666m2 f nawierzchnia gr.4cm (asfalt) - 666m2 g nawierzchnia 3cm(ścieralna) - 666m2 h ustawienie krawężników - 240 m i ustawienie obrzeży - 10m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: -złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004r., nr 19 poz. 177 z późn. zmianami); -złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 2ch robót budowlanych polegających na utwardzeniu placu kostką betonową( 2 referencje) -dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: Sporządzony i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki moga spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk oferty oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowanie art.22 ust1 ustawy; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności .gospodarczej. aktualne zaświadczenie urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłatami lub zaświadczenie o uzyskanym zwolnienia przewidzianego prawem; aktualne zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS ,że nie zalega z opłatami. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalnościgospodarczej wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie ,robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia z potwierdzeniem ,że roboty zostały wykonane należycie( min 2 ) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen materiałów oświadczenia o: - udzieleniu 3 letniego okresu gwarancji na zamontowane urządzenia i wykonane roboty -uporządkowaniu tereny po zakończeniu robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slawatycze.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sławatycze ul. Rynek 14 21-515 Sławatycze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Sławatycze ul.Rynek 14 21-515 Sławatycze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.