eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-11

POZYCJA 18699

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa : przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Biuro Ochrony Rządu, do kontaktów: Mariusz Deka, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6065404, fax 022 6065408, e-mail: ogzampubl@bor.pl, www.bor.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Ochrony Rządu, Robert Kozłowski, ul. Podchorążych 38, bud. Nr 5, pok. nr 208, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6065034, fax 022 6065264. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Ochrony Rządu, Robert Kozłowski, ul. Podchorążych 38, bud. Nr 5, pok. nr 208, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6065034, fax 022 6065264. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Ochrony Rządu, ul. Podchorążych 38, Kancelaria ogólna bud. 1 B, pok. nr 7, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa : przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Część I - skarpety zimowe koloru czarnego. Część II - pochewki na naramienniki koloru granatowego z oznakami stopni wz. 33/BOR, taśma otokowa z oznakami stopni wz. 29/BOR. Część III - poszewka na poduszkę wz. 41/BOR, poszwa na koc (kołdrę) wz. 42/BOR, prześcieradło wz. 43/BOR, ręcznik frotte. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.28.11.30 - Skarpety Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.70.00 - Skarpety Oryginalny kod CPV: 17.26.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych Kod CPV wg słownika 2008: 39.56.11.32 - Odznaki z tworzyw włókienniczych Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 17.21.25.00 - Poszewki na poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki Oryginalny kod CPV: 17.21.21.00 - Prześcieradła Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.21.00 - Prześcieradła Oryginalny kod CPV: 17.21.41.00 - Ręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.41.00 - Ręczniki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Część I - skarpety zimowe koloru czarnego w ilości 5000 par. Część II - pochewki na naramienniki koloru granatowego z oznakami stopni wz. 33/BOR w ilości 200 par, taśma otokowa z oznakami stopni wz. 29/BOR w ilości 80 szt. Część III - poszewka na poduszkę wz. 41/BOR w ilości 638 szt., poszwa na koc (kołdrę) wz. 42/BOR w ilości 671 szt., prześcieradło wz. 43/BOR w ilości 1635 szt. ręcznik frotte w ilości 2000 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: a) Dla części I zamówienia - 6.000,00 zł, b) Dla części II zamówienia - 100,00 zł, c) Dal części III zamówienia - 1.800,00 zł, Całość zamówienia 7.900,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy : 1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). 2) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonawca powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, odpowiadające sumie wartości wymaganych dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, ocenie będzie podlegać łączna wysokość środków finansowych lub łączna wysokość zdolności kredytowej wymagana dla wszystkich części, na które Wykonawca składa ofertę. Kwoty wymagane dla poszczególnych części będą sumowane. W przypadku złożenia ofert częściowych, wymagane wartości dla poszczególnych części zamówienia przedstawiają się następująco: Część I - 100.000,00 PLN Część II - 5.000,00 PLN Część III - 25.000,00 PLN 1) Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji, rozpoczętych i zakończonych dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego(co najmniej jedna dostaw na kwotę właściwą dla określonej grupy asortymentowej w danej części zamówienia), 2) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W przypadku złożenia ofert częściowych, wymagane wartości dla poszczególnych części zamówienia przedstawiają się następująco: Część I - grupa asortymentowa skarpety zimowe - 150.000 PLN. Część II - grupa asortymentowa przedmioty zaopatrzenia mundurowego z haftem komputerowym - 5.000 PLN. Część III - grupa asortymentowa pościel - 38.000 PLN. 5) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek opisany w ppkt. 1 i 2 musi spełnić odrębnie każdy z Wykonawców z wyjątkiem obowiązku wniesienia wadium. 6) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki opisane w ppkt. 3 i 4 mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla zamówienia wg formuły "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu : a) zakończenia realizacji zamówienia potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia, b) na który podano informację z banku. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Status prawny (wymagane dokumenty) : a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki (załącznik nr 3 do siwz) zgodnie z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29.01.04 r. - prawo zamówień publicznych; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami, składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymienione w ppkt. b-f mogą posiadać formę kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą zgodnie z art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. b, c, d, f składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa powyżej oraz ppkt. e zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa (wymagane dokumenty) : a) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument może posiadać formę kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Zdolność techniczna (wymagane dokumenty) : a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w grupach asortymentowych dla danej części zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie (przynajmniej jedna dostawa). Wykonawca przedstawi wykaz podając : nazwę przedmiotu zamówienia, datę wykonania zamówienia, odbiorcę, wartość zamówienia z zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te (ujęte w wykazie ) zostały wykonane należycie. Dokument może posiadać formę kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 31.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2006, godzina 11:00, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5 pokój 208.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.