Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Słupsk: wymiana instalacji centralnego ogrzewania budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 186972 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji centralnego ogrzewania budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania budynku przy ul. Szarych Szeregów 14 w Słupsku. Wymiana obejmuje:- wykonanie prac demontażowych w starej kotłowni węglowej i instalacji centralnego ogrzewania polegających na demontażu pionów wraz z gałązkami prowadzonymi w bruzdach oraz istniejących grzejników, -wykonanie robót montażowych polegających na przeprowadzeniu poziomów centralnego ogrzewania pod stropem i wykonanie z rur miedzianych łączonych poprzez lutowanie. Zamontowanie przewodów do ścian za pomocą uchwytów a do sufitów za pomoca wieszaków. Wykonanie podejścia pod piony za pomocą odsadzek, a przejścia przez przegrody budowlane w tulejach ochronnych. Zamontowanie na podejściach pod piony zaworów podpionowych z możliwością odcięcia przepływu czynnika grzejnego. Wymianie w pomieszczeniach grzejników na płytowe na wysokości 15 cm nad posadzką zaopatrzonych w zawory termostatyczne, - wykonanie próby ciśnienia instalacji, a następnie uruchomienie i sprawdzenie prawidłowości działania wykonując próby na zimno i na goraco, - wykonanie prac murarskich i malarskich na ścianach po zdjęciu grzejników i w starej kotłowni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawmień( patrz rozdział 6.0 SIWZ),2) posiadają niezbędą wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub bedą dysponować, potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( patrz 6.0 SIWZ);3) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawieart.24 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana na podstawie oswiadczeń o dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w SIWZ. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty, stanowiacy załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom w zakresie instalacji wod-kan i c.o., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (referencje lub protokół odbioru), potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie; 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowania, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ, sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, 5) uprawnienia kierownika robót posiadającego odpowiednie dla zakresu zamówienia uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządowego zawodowego. 6) uprawnienia kierownika budowy w specjalności budowlanej bez ograniczeń, dokument wykazujący co najmniej 2-letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządowego zawodowego. 7) zaakceptowany projekt umowy sporządzony na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ. 8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.ppkt 3 SIWZ; Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy). W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 ppkt 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale 5.1 ust. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/bip.powiat.slupsk.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe,
ul. Szarych Szeregów 14,
pokój nr 209,
76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupsku 76-200 Słupsk ul. Szarych Szeregów 14 pokój nr 1 ( Biuro Obsługi Interesanta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 Kubuś Puchatek w Słupsku
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wolnobieżnej o DMC max. 3.500 kg z wymiennym osprzętem.
- PODN.ZP.321.18.2025 przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów szkół oraz placówek oświatowych województwa pomorskiego
- "Dostawa przyrządów i innych urządzeń dla Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych im. inż. Tadeusza Tańskiego w Słupsku w ramach Programu Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- Dostawa testów diagnostycznych
- PODN.ZP.321.17.2025 przygotowanie programu i przeprowadzenie przygotowanie programu i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i dyrektorów w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - wsparcie regionalne"
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Budowa kancelarii dla czterech leśnictw
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Centrum Usług Społecznych w gminie Pieszyce (...)
- Przebudowa dawnego budynku Dworca Kolejowego na potrzeby Laboratorium Dialogu
- Budowa instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Wyzwolenia 62 dz. Nr. 254/1 w Żurominie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.