Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Częstochowa: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 186932 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, opisanego w 26 pakietach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1-26 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ według formuły: spełnia - nie spełnia. Przez ocenę ww. dokumentów i oświadczeń należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo tj. przeprowadzenie analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo, - zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, - adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - kserokopia załączona przez Wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem - przez osoby uprawnione lub pełnomocnika, - złożony dokument jest kompletny..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków /Załącznik Nr 28/, z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedłożenia wraz z pierwszą dostawą /Załącznik Nr 29/ oraz na żądanie Zamawiającego od chwili otwarcia ofert i przez okres trwania umowy aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu i używania asortyment objęty zamówieniem - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.04.2004 /Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm./ oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie; 6) foldery, prospekty, ulotki informacyjne dot. oferowanego asortymentu /w języku polskim/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa (pawilon D, I p., pokój 14, Dział Zamówień Publicznych)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa (pawilon A, I p., pokój nr 365, kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KLIPSY NACZYNIOWE TYP HEM - O - LOK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CHIRURGICZNY SPRZĘT SPECJALISTYCZNY (ZESTAWY).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DRENY BRZUSZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DROBNY SPRZĘT CHIRURGICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZESTAW DO AEROZOLOTERAPII (INHALATOR).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŻELE DO EKG, USG, KTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ŻELE DO ULTRASONOGRAFII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: IGŁY DO INIEKCJI PODSPOJÓWKOWEJ I POZAGAŁKOWEJ ORAZ IGŁA TYPU TOP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 8 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ELEKTRODY IGŁOWE KONCENTRYCZNE DO EMG JEDNORAZOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: IGŁY LĘDŹWIOWE BEZ PROWADNICY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 10 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: IGŁY DO PRZEPŁUKIWAŃ JAMY ROPNIA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 11 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: IGŁA BRAUNULA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 12 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: IGŁA DO PENÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 13 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PÓŁMASKI FILTRUJĄCE, OKULARY OCHRONNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 14 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: RĘKAWICE ZABIEGOWE SEKCYJNE, NIEJAŁOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 15 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: FILTR ANTYBAKTERYJNY DO SSAKA TYPU ATMOS C 401.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 16 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: JEDNORAZOWY SYSTEM SSĄCY DO MONTAŻU W SSAKACH TYPU ELITE HIGH ESS 200.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 17 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: JEDNORAZOWE MATERIAŁY HIGIENICZNE (PAMPERSY).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 18 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PRZEŚCIERADŁA I PODKŁADY JEDNORAZOWE NIESTERYLNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 19 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PĘTLA DO POLIPÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 20 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: SZCZOTECZKA DO CZYSZCZENIA RUREK TRACHEOSTOMIJNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 21 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: OLEJEK IMMERSYJNY (DO MIKROSKOPU TYP OLYMPUS).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 22 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PROBÓWKI DO OSMOMETRU 800 CL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 23 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: SPORAL - S.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 24 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PASKI TESTOWE TYP: KETO DIASTIX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 25 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: OSŁONA TWARZY (PRZYŁBICA).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment opisany w Załączniku Nr 26 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Zakup i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznych dla budynków Oddziału ZUS w Częstochowie, Inspektoratu ZUS w Kłobucku, Lublińcu i Myszkowie.
- "Wyk. rem. insta. elektrycznej ADM i WLZ w bud.mieszk. wiel. przy:ul. Krakowskiej80bl.11,ul. Limanowskiego47segment A oraz ul. Limanowskiego49segmentA, stan. zasób kom., zarz. i adm. przez ZGM TBS "
- Przebudowa sanitariatów w obiektach oświatowych- 2 części.
- Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów modułu kogeneracyjnego JMS 316 GS-B/-.LC oraz ECOMAX 5 NGS opartej na module kogeneracyjnym JMS 312 GS-N.L o mocy 500 kW
- Sukcesywne dostawy jaj kurzych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
więcej: Igły medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.