Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-16
Golub-Dobrzyń: Wykonanie projektu budowlanego, budowlano - wykonawczego dla budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu.
Numer ogłoszenia: 18692 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 6835383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego, budowlano - wykonawczego dla budynku Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, budowlano- wykonawczego Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 140/3 położonej w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. Lipnowskiej. Wykonana dokumentacja będzie podstawą do uzyskania pozwolenia na budowę, a także ma umożliwić zamawiającemu przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem zamówień publicznych. Zamawiający żąda aby zaprojektowany budynek był budynkiem energooszczędnym. Dlatego też Wykonawca zobowiązany jest do wykonania odrębnego opracowania w którym wskaże jakie rozwiązania techniczne przyczynią się od osiągnięcia zamierzonego celu. Poprzez budynek energooszczędny Zamawiający rozumie budynek w którym zapotrzebowania budynku na energię użytkową (Eu) w odniesieniu do budynku referencyjnego jest mniejsze niż 30%, oraz zmniejszono zapotrzebowanie budynku na energię pierwotną (Ep) o 10 % w odniesieniu do budynku referencyjnego. Za budynek referencyjny należy rozumieć budynek taki sam co do kształtu, konstrukcji, funkcji i sposobu użytkowania jak budynek projektowany spełniający minimalne wymagania określone w Rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) łącznie ze zmianą określoną w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 lipca 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Projektanci w trakcie prac projektowych są zobowiązani do stosowania się wytycznymi technicznymi opracowanymi przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w programie LEMUR - Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej. Zamawiający żąda aby projektant przewidział możliwość budowy zespołu szkół w dwóch etapach. I etap Budowa budynku zespołu szkól. II etap budowa sali gimnastycznej Zamawiający żąda aby w projekcie szkoły oprócz pomieszczeń zaplecza sanitarnego oraz technicznego znajdowało się co najmniej: a) 21 klasopracowni wraz z zapleczami na pomoce dydaktyczne. Dopuszcza się możliwość aby do dwóch klasopracowni przypisane było jedno zaplecze na pomoce dydaktyczne. b) pokój nauczycielski wraz z zapleczem socjalnym, c) pomieszczenie biblioteki szkolnej, d) aula z widokiem na sale gimnastyczną. Sala gimnastyczna zaprojektowana w taki sposób aby powierzchnia boiska bez stref ochronnych wynosiła 20 x 40 m. Dopuszcza się możliwość umieszczenia zaplecza sanitarno-socjalnego Sali gimnastycznej, w budynku głównym szkoły. Projekt sali gimnastycznej musi zawierać możliwość rozdzielenia sali kotarą na dwie części w wyniku czego otrzyma się dwa niezależne boiska do piłki koszykowej lub siatkowej. Konstrukcje zaprojektować tak aby umożliwić wjazd samochodów dla wystawców. W związku z brakiem możliwości podłączenia projektowanego obiektu do sieci cieplnej zależy zaprojektować własną kotłownię lub inny alternatywny sposób ogrzewania budynku. Prace projektowe wykonać w taki sposób aby linia drzew oraz zakrzewień znajdująca się od strony zachodniej i północnej pozostała nie naruszona. Zamawiający żąda aby Wykonawca projektując budynek zastosował najtańsze dostępne rozwiązania zapewniające osiągnięcie celu jakim jest budowa energooszczędnego budynku użyteczności publicznej. W ramach prac projektowych wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonania projektu wielobranżowego (wraz z kotłownią) zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i formy oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129 ) - wykonania kosztorysu inwestorskiego dla inwestycji, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.); Wykonawca w ramach umowy w terminie 2 lat od daty jej podpisania, na żądanie zamawiającego, zobowiązany jest wykonać jednokrotną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w terminie dwóch tygodni od daty pisemnego zgłoszenia. - wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i formy oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129). Koncepcję nowego obiektu należy przedłożyć w formie umożliwiającej Zamawiającemu sprawdzenia, czy spełnione zostały założenia i wymagania. Koncepcja ma obejmować część rysunkową pokazującą zagospodarowanie terenu, rozplanowanie funkcji obiektu, bryłę budynku oraz opis zawierający podstawową charakterystykę obiektu, wstępne dane dotyczące zapotrzebowania w media. Koncepcja powinna być zaprojektowana w wariantach. Zatwierdzona przez Zamawiającego koncepcja warunkuje przystąpienie do dalszych prac projektowych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz niniejszą umową Zamawiający przekaże wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa mapę do celów projektowych oraz dokumentację z badań geologicznych, kserokopie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGI - OPERATOR SA. oraz kopie uzgodnień o przyłączenie do sieci wodno - kanalizacyjnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 9.000,00 Pln ( słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 ) winno być wniesione do terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu poprzez wpłatę na konto Nr 67 9551 0002 0105 2126 2000 0015 BS Piotrków Kujawski Oddz. Zbójno b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi dotyczące wykonania kompletnej, przyjętej do realizacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji o porównywalnej wielkości, charakterze i stopniu złożoności technicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował zespołem dla wykonania zamówienia kierowanym przez projektantów przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadający uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub inne odpowiednie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 usługi dotyczące wykonania kompletnej, przyjętej do realizacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji o porównywalnej wielkości, charakterze i stopniu złożoności technicznej.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golub-dobrzyn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Golubsko-Dobrzyński, Plac Tysiąclecia 25, 87-400, Golub-Dobrzyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego Plac Tysiąclecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń Pokój nr S4 Biuro Podawcze (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 - zadanie 3, zadanie 4 i zadanie 5
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Budowa ścieżki rowerowej oraz budowa drogi dla rowerów w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 554 wraz z włączeniem do drogi powiatowej 2124C
- "Inwestycja w infrastrukturę kształcenia zawodowego przy ul. Odrodzenia 8 w Kowalewie Pomorskim; Remont warsztatów samochodowych"
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku przy ul. Szkolnej 37 na żłobek
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zamiennej dokumentacji wykonawczo-kosztorysowej budynków wielorodzinnych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji w miejscowości Wieliszew
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy parków i terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Opracowanie PFU dla zadania: Przebudowa pomieszczeń DS Herkules wraz z kompleksową instalacją infrastruktury sieci telekomunikacyjnej i CCTV oraz instalacją nowoczesnego systemu sygnalizacji pożarowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Bolszewo na odcinku długości ok. 1,1 km"
- Wykonanie (...) dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (....) Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły w ZS nr 1 im. S. Staszica wraz z budową siedziby Poradni (...)
- "Remont lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Piłsudskiego 81, i remont lokalu mieszkalnego nr 4 wraz z remontem stropu pod lokalem w budynku przy ul. Niepodległości 175 w Wałbrzychu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.