Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-13
Wrocław: Dostawa materiałów i surowców dla Wydziału Chemicznego - Zadania
Numer ogłoszenia: 186928 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwr.wroc.pl/index.dhtml
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i surowców dla Wydziału Chemicznego - Zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów i surowców dla Wydziału Chemicznego obejmująca: Zadanie nr 1: Dostawa surowców: 1. Gnojowica bydlęca - 500 l 2. Gnojowica świńska - 500 l 3. Obornik bydlęcy - 70 kg 4. Obornik świński - 70 kg 5. Obornik kurzy - 50 kg 6. Treść żołądka - 45 kg 7. Treść przedżołądkowa - 45 kg 8. Tłuszcz z odtłuszczaczy - 10 kg 9. Krew - 25 l 10. Wysłodziny - 27 kg 11. Wywar zbożowy - 30 l 12. Wywar ziemniaczany - 30 l 13. Wywar owocowy - 30 l 14. Wycierka (świeża) - 20 l 15. Sok ziemniaczany- 30 l 16. Wysłodki prasowane - 25 kg 17. Melasa- 30 kg 18. Wytłoki jabłkowe - 25 kg 19. Wytłoki owocowe - 25 kg 20. Wytłoki winorośli - 25 kg 21. Woda procesowa - 50 l 22. Gliceryna techniczna - 50 l Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5a do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów 1. Kompozycja epoksydowa - 292 kg 2. Włókno węglowe - 160 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5b do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie nr 3: Dostawa materiałów 1. 10 wodny siarczan sodu Na2SO4 x 10 H2O - 5 kg 2. Próżniowa pasta - 5 sztuk 3. Kwas siarkowy H2SO4 - 5 l 4. Płyn dezynfekujący powierzchnie-10 l 5. Płyn dezynfekujący dłonie - 10 l 6. Enzymy - 10 kg 7. Preparaty do zakiszania - 10 kg 8. Roztwór 3-Molowy KCL (Chlorku Potasu) - 5 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5c do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oferta złożona na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Pojemniki na materiały i surowce ma zapewnić Wykonawca. 1.3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 24.32.70.00-2, 33.14.15.80-9, 03.14.00.00-4, 03.11.20.00-0, 33.69.63.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta musi się składać z: a) dokumentów i oświadczeń wymienionych w VI rozdziale SIWZ (odpowiednio rozdział III. niniejszego ogłoszenia) b) wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ c) wypełnionego i podpisanego Opisu przedmiotu zamówienia - Formularza cenowego - odpowiednio Załącznik nr 5a - c do SIWZ - dotyczy Zadania, na które składana jest oferta. d) o ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska, Biuro Zamówień Publicznych ul. Smoluchowskiego 19 pok. 409 (budynek PWr A5) 50-370 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Wrocławska, Biuro Zamówień Publicznych ul. Smoluchowskiego 19 pok. 409 (budynek PWr A5) 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Projekt kluczowy nr POIG.01.01.02-00-016/08 pt. Modelowe kompleksy agroenergetyczne jako przykład kogeneracji rozproszonej opartej na lokalnych i odnawialnych źródłach energii.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa surowców.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa surowców: 1. Gnojowica bydlęca - 500 l 2. Gnojowica świńska - 500 l 3. Obornik bydlęcy - 70 kg 4. Obornik świński - 70 kg 5. Obornik kurzy - 50 kg 6. Treść żołądka - 45 kg 7. Treść przedżołądkowa - 45 kg 8. Tłuszcz z odtłuszczaczy - 10 kg 9. Krew - 25 l 10. Wysłodziny - 27 kg 11. Wywar zbożowy - 30 l 12. Wywar ziemniaczany - 30 l 13. Wywar owocowy - 30 l 14. Wycierka (świeża) - 20 l 15. Sok ziemniaczany- 30 l 16. Wysłodki prasowane - 25 kg 17. Melasa- 30 kg 18. Wytłoki jabłkowe - 25 kg 19. Wytłoki owocowe - 25 kg 20. Wytłoki winorośli - 25 kg 21. Woda procesowa - 50 l 22. Gliceryna techniczna - 50 l Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5a do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 24.32.70.00-2, 33.14.15.80-9, 03.14.00.00-4, 03.11.50.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa materiałów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa materiałów 1. Kompozycja epoksydowa - 292 kg 2. Włókno węglowe - 160 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5b do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 24.32.70.00-2, 33.14.15.80-9, 03.14.00.00-4, 03.11.50.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa materiałów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa materiałów 1. 10 wodny siarczan sodu Na2SO4 x 10 H2O - 5 kg 2. Próżniowa pasta - 5 sztuk 3. Kwas siarkowy H2SO4 - 5 l 4. Płyn dezynfekujący powierzchnie-10 l 5. Płyn dezynfekujący dłonie - 10 l 6. Enzymy - 10 kg 7. Preparaty do zakiszania - 10 kg 8. Roztwór 3-Molowy KCL (Chlorku Potasu) - 5 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5c do SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 24.32.70.00-2, 33.14.15.80-9, 03.14.00.00-4, 03.11.50.00-0, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej wg katalogu QIAGEN na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawy testów do wykrywania karbapenemaz oraz podłoży i odczynników wraz z dzierżawą analizatorów.
- KR-01/31/25, Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa żywności dla zwierząt Ogrodu Zoologicznego w Lubinie.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć na Wydziale Biotechnologii
więcej: Tytoń nieprzetworzony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





