Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Kołobrzeg: sukcesywne dostawy warzyw i owoców.
Numer ogłoszenia: 186900 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Kołobrzegu , ul. Portowa 22, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3544620, faks 094 3544621.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy warzyw i owoców..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, przez okres jednego roku licząc od dnia podpisania umowy transportem wykonawcy na jego koszt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym, b) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędne doświadczenie w realizacji zamówień na dostawy warzyw i owoców będących przedmiotem niniejszego postępowania, d) posiadają wymagane zaświadczenia i decyzje organów sanitarnych oraz posiadają wdrożony system HACCP, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) posiadają bądź dysponują transportem i gwarantują dostawy tym transportem w uzgodnionych terminach i na własny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, g) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają środki bądź zdolność kredytową na niezbędnym do wykonania zamówienia poziomie, h) posiada ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, z rozszerzeniem na OC - produkt..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają złożyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym po-stępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem po-datków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpie-czeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpie-czenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o podobnym za-kresie i wielkości, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji . 6. Zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej lub inny równoważny dokument po-twierdzający, że wykonawca zamówienia wdrożył zasady systemu HACCP lub że spełnia wymogi sanitarne i stosuje zasady dobrej praktyki higienicznej. 7. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu środkami transportu gwa-rantującymi realizacje dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzy-ko na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. 8. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwa-rantującej prawidłową realizacje zamówienia na druku stanowiącym za-łącznik nr 6 do specyfikacji. 9. Oświadczenie o niewystępowaniu okoliczności powodujących wyklucze-nie wykonawcy z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 10. posiada ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, z rozszerzeniem na OC - produkt..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95.00
- 2 - warunki płatności - 3.00
- 3 - termin realizacji - 2.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mswia-kolobrzeg.sanatoria.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg, ul. Portowa 22..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg, ul. Portowa 22 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa amfiteatru w Kołobrzegu"
- Dostawa wyposażenia: mebli do przebudowanych pomieszczeń
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Kołobrzeg
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Zagospodarowanie brzegów rzeki Parsęty"
- Dostawa, wymiana i utylizacja filtrów oraz czyszczenie, dezynfekcja kanałów instalacji klimatyzacyjnej
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do stołówek Szkoły Podstawowej nr 2 w Radzyniu Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 5 w Ropczycach w 2025 r.- II etap
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w okresie lipiec 2025 do grudzień 2025
więcej: Warzywa świeże lub mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.