eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworskdostawa mebli do 50 ośrodków przedszkolnych, tworzonych w ramach Projektu "Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne (POP)", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla którego Instytucją Wdrażającą jest Ministerstwo Edukacji Narodowej



Ogłoszenie z dnia 2007-03-26

POZYCJA 18686

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Przeworsk: dostawa mebli do 50 ośrodków przedszkolnych, tworzonych w ramach Projektu "Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne (POP)", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla którego Instytucją Wdrażającą jest Ministerstwo Edukacji Narodowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Gmin Ziemi Przeworskiej, do kontaktów: Jan Telega, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529, fax 016 6401579, e-mail: ugzarzecze@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zarzecze.itl.pl zakladka Związek Gmin Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Ziemi Przeworskiej, Jan Telega, 37-205 Zarzecze, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529, fax 016 6401579, e-mail: ugzarzecze@post.pl, www.zarzecze.itl.pl zakładka Związek Gmin. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Ziemi Przeworskiej, Jan Telega, 37-205 Zarzecze, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529, fax 016 6401579, e-mail: ugzarzecze@post.pl, www.zarzecze.itl.pl zakładka Związek Gmin. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Związek Gmin Ziemi Przeworskiej, Jan Telega, 37-205 Zarzecze, 37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie, tel. 016 6401529, fax 016 6401579, e-mail: ugzarzecze@post.pl, www.zarzecze.itl.pl zakładka Związek Gmin. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli do 50 ośrodków przedszkolnych, tworzonych w ramach Projektu "Podkarpackie Ośrodki Przedszkolne (POP)", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, dla którego Instytucją Wdrażającą jest Ministerstwo Edukacji Narodowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Tereny gmin: Gać, Jawornik Polski, Kańczuga, Przeworsk, Rokietnica, Roźwienica, Sieniawa, Wiązownica, Adamówka, Zarzecze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę mebli i wyposażenia przedszkolnego do pomieszczeń wykazanych w załączniku Nr 1 do SIWZ (50 ośrodków). Meble przedszkolne, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą spełniać normy określone odrębnymi przepisami. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do placówek wskazanych w załączniku nr 1 własnym transportem do dnia 15 czerwca 2007 r. Odbiory mebli stanowiących przedmiot zamówienia następować będą na podstawie protokołów podpisanych przez osoby odpowiedzialne wykazane w załączniku nr 1 do umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na meble na okres co najmniej 24 miesięcy. W przypadku wystąpienia wad mebli w czasie gwarancji lub rękojmi, wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia lub dostarczenia mebli wolnych od wad w terminie wskazanym przez zamawiającego, uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia wady lub dostarczenia mebli wolnych od wad. W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą placówki, w której znajdują się meble, dostarczenie wadliwych mebli nastąpi na koszt wykonawcy. Meble szkolne, będące przedmiotem dostawy, powinny być dostosowane do wymagań ergonomii i posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty, zgodnie z par. 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003 r. Nr 6 poz. 69). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. atesty lub certyfikaty, zgodnie z par. 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003 r. Nr 6 poz. 69) stwierdzające, że sprzęt będący przedmiotem dostawy jest dostosowany do wymagań ergonomii; 4) Fotografie, prospekty, foldery lub katalogi zawierające główne parametry techniczne, przedstawiające wygląd i elementy wykończenia oferowanego przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4000 zł, słownie: cztery tysiące złotych. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przeworsku na nr rachunku 52 9106 0008 2002 0014 3000 0001. Wadium może być również wniesione w: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w trybie art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. atesty lub certyfikaty, zgodnie z par. 9 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003 r. Nr 6 poz. 69) stwierdzające, że sprzęt będący przedmiotem dostawy jest dostosowany do wymagań ergonomii; 4) Fotografie, prospekty, foldery lub katalogi zawierające główne parametry techniczne, przedstawiające wygląd i elementy wykończenia oferowanego przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa (%) 85 2. Estetyka i jakość wykonania (%) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl zakładka Związek Gmin. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 09:15, Urząd Gminy Zarzecze, pokój nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Społeczny 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.