Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Warszawa: ZP-41/FRSE/2015
Numer ogłoszenia: 186867 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji , ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 46 31 000, faks 22 46 31 025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-41/FRSE/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi szkoleniowej wolontariuszy EVS w krajach Partnerstwa Wschodniego i w Federacji Rosyjskiej w podziale na części, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Ze względu na przyczyny organizacyjne wynikające ze specyfiki Programu, Zamawiający podzielił zamówienie na części: Część 1 - wybór pierwszego trenera z Armenii, Część 2 - wybór drugiego trenera z Armenii, Część 3 - wybór trzeciego trenera z Armenii, Część 4 - wybór pierwszego trenera z Białorusi, Część 5 - wybór drugiego trenera z Białorusi, Część 6 - wybór trzeciego trenera z Białorusi, Część 7 - wybór czwartego trenera z Białorusi, Część 8 - wybór pierwszego trenera z Gruzji, Część 9 - wybór drugiego trenera z Gruzji, Część 10 - wybór trzeciego trenera z Gruzji, Część 11 - wybór trenera z Mołdawii, Część 12 - wybór pierwszego trenera z Rosji, Część 13 - wybór drugiego trenera z Rosji, Część 14 - wybór trzeciego trenera z Rosji, Część 15 - wybór pierwszego trenera z Ukrainy, Część 16 - wybór drugiego trenera z Ukrainy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą (trenerem), która: - posiada doświadczenie w realizacji minimum 250 godzin dydaktycznych szkoleń z zakresu min. 3 zagadnień, którym poświęcone są szkolenia w ramach TEC: a) skierowanych do młodzieży z zakresu: pracy w zespole, rozwiązywania konfliktów, rozwoju osobistego, zarządzania projektem; b) skierowanych do młodzieży dotyczących Wolontariatu, Wolontariatu międzynarodowego oraz związanych z różnorodnością międzykulturową; c) wprowadzających do uczestnictwa w programach Wolontariatu międzynarodowego; d) skierowanych do młodzieży i osób pracujących z młodzieżą w zakresie i metodami edukacji pozaformalnej, - posiada doświadczenie w realizacji minimum 250 godzin dydaktycznych szkoleń skierowanych do młodzieży prowadzonych w języku angielskim zawierających elementy tematyczne wskazane powyżej w pkt. a-d, - posiada wiedzę na temat europejskich programów edukacyjnych, tj. Młodzież w działaniu, Erasmus+; - posiada wiedzę na temat sektora pozarządowego na poziomie krajowym i europejskim, - posiada wiedzę na temat najnowszych nurtów metodologicznych i teoretycznych w zakresie pracy z młodzieżą na poziomie międzynarodowym, szczególnie w zakresie pracy metodami edukacji pozaformalnej;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 6a - Informacja o doświadczeniu trenera. Wykonawca, który nie dołączy do oferty ww. dokumentów, otrzyma 0 punktów w Kryterium II.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie trenera - 60
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.frse.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2016 godzina 13:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, pok. 401 (IV p.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych Unii Europejskiej obsługiwanych przez FRSE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie audytu wstępnego zgodności KRI/KSC oraz zaprojektowanie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Ministerstwa Zdrowia
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu "Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej"
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





