Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Katowice: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
Numer ogłoszenia: 186837 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach , Plac Wolności 10, 40-078 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 6047704, faks 0-32 6047713, 2072769.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-zachod.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach. Wykaz zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Załącznik nr 3 jest jednocześnie formularzem cenowym w którym wykonawca powinien podać ceny za poszczególne materiały eksploatacyjne. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenrowalnymi, nierefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały, posiadają termin przydatności do użytku nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia zainstalowania kasety w urządzeniu (uniezależnienie od daty zakupu i okresu przechowywania), Producent oferowanego materiału eksploatacyjnego spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdza, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niepływający negatywnie na środowisko, Materiały eksploatacyjne do wszystkich modeli urządzeń jednego producenta sprzętu, wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, np. do urządzeń firmy HP lub OKI, muszą pochodzić od jednego producenta materiałów eksploatacyjnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię karty charakterystyki bezpieczeństwa oddzielnie dla każdego asortymentu wymienionego w wykazie materiałów eksploatacyjnych wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym. Kartę charakterystyki bezpieczeństwa należy załączyć jako wydruk ze strony internetowej producenta danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub kopie w/w kart poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie: - materiały, których parametry fizyczne, techniczne, funkcjonalne i użytkowe (np. temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalenia, pojemność, wydajność i jakość wydruku itp.) są nie gorsze od materiałów wskazanych w Załączniku nr 3. - materiały, które działają analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń. - materiały, które są umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych z etykietami, posiadają znak firmowy (logo) producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku składania ofert równoważnych wykonawca winien dołączyć do oferty dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości lub przez producenta zamienników, potwierdzający zgodność oferowanych równoważnych materiałów z właściwą poniższą normą: - ISO/IEC 19752 - norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO/IEC 19798 - norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ będącej integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne tj. spełniające taką samą funkcję użytkową oraz minimalne wymagania techniczne o parametrach nie gorszych niż parametry materiałów eksploatacyjnych producentów urządzeń. Dostawa będzie odbywać się sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych. Zamówienie cząstkowe należy zrealizować w terminie do 14 od dnia otrzymania zamówienia cząstkowego. Miejsce dostawy: Katowice ul. Warszawska 45-47..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi przedstawić w formularzu ofertowym ryczałtową cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia wyliczoną w oparciu o formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach. 4. Wykonawca musi zapewnić dostawę produktów objętych zamówieniem cząstkowym w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia cząstkowego. 5. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia) (załącznik nr 5 do SIWZ), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wskazane w SIWZ. 7. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dokument musi być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 4. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zawierający oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale V SIWZ, a nie wyszczególnionych w Rozdziale VI SIWZ. 5. W przypadku składania ofert równoważnych dokumenty wymienione w Rozdziale III SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 45
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-zachod.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Gospodarczy Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach ul. Warszawska 45-47, 40 - 010 Katowice, Oficyna pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać na adres: Sąd Rejonowy Katowice-Zachód w Katowicach, ul. Warszawska 45-47, 40-010 Katowice lub złożyć w Biurze Podawczym Sądu przy ul Warszawskiej 45-47..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej II
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach IV/2024
- Malowanie dachu wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz remont dachu parterowego budynku w lokalizacjach Śląskiego OW NFZ.
- Dostawa gaśnic i kocy gaśniczych do siedziby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25.
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.