Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Nakło nad Notecią: Naprawa główna
Numer ogłoszenia: 186812 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. , ul. Dąbrowskiego 18, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3860846, faks 052 3860846/59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa główna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy główne w budynku nieruchomości gminnej w zakresie: Część I. zadanie A. przy ul. Bydgoskiej 40 - docieplenie ścian zewnętrznych oraz w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie: zadanie B. przy ul. Drzymały 4 - wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z przemurowaniem kominów zadanie C. przy ul. Leśnej 2 - wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki wraz z przemurowaniem kominów zadanie D. Lubaszcz 11 - docieplenie dachu styropapą zadanie E. przy Pl. Zamkowym 5 - docieplenie ścian zewnętrznych Część II. zadanie A. wymiana okien w lokalach nieruchomości gminnych zadanie B. przy ul. Hallera 38 - wymiana okien na klatce schodowej zadanie C. przy ul. Potulickiej 20 - wymiana okien na klatce schodowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium. Wartość wadium wynosi: Część I.: Zadanie A) - 500,00 zł Zadanie B) - 1.000,00 zł Zadanie C) - 1.600,00 zł Zadanie D) - 1.600,00 zł Zadanie E) - 2.300,00 zł Część II.: Zadanie A) - 1.600,00 zł Zadanie B) - wadium niewymagane Zadanie C) - wadium niewymagane 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią na konto numer dla: Części I.: Zadanie A) 35 8179 0009 0000 6002 2000 0060 Zadanie B) 57 8179 0009 0026 1401 2000 0020 Zadanie C) 93 8179 0009 0026 0811 2000 0020 Zadanie D) 28 8179 0009 0024 7812 2000 0010 Zadanie E) 73 8179 0009 0026 2583 2000 0020 Część II.: Zadanie A) 35 8179 0009 0000 6002 2000 0060 Zadanie B) 07 8179 0009 0025 9974 2000 0010 Zadanie C) 60 8179 0009 0025 8241 2000 0040 z dopiskiem na blankiecie wadium na zabezpieczenie oferty - roboty budowlane - Część Zadanie najpóźniej do dnia 22.07.2010 r. do godz. 2400. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania z ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni przetarg o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia; d) na pisemny wniosek zgłoszony przez Wykonawcę, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, lub którego oferta została odrzucona bądź wykluczona. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek zgłoszony przez Wykonawcę: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) którego oferta została odrzucona bądź wykluczona. 5. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Zostanie dokonana ocena spełniania według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Zostanie dokonana ocena spełniania według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Zostanie dokonana ocena spełniania według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Zostanie dokonana ocena spełniania według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Zostanie dokonana ocena spełniania według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów; wypełniony formularz Kosztorys ofertowy - załącznik Nr 4 do SIWZ; oświadczenie o nie zaleganiu z płaceniem podatku - załącznik Nr 5 do SIWZ; oświadczenie o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik Nr 6 do SIWZ; oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - załącznik Nr 7 do SIWZ; oświadczenie o dokumentach załączonych do oferty - załącznik Nr 9 do SIWZ; zaakceptowany wzór umowy - załącznik Nr 10; dowód wniesienia wadium w wysokości odpowiednio do oferty złożonej na zamówienie;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przystąpienie do wykonania robót w przypadku Części I Zadania B, C, E uzależnione jest od uzyskania przez Wspólnoty Mieszkaniowe kredytu bankowego. Jednocześnie, w przypadku nie otrzymania kredytu bankowego przez Wspólnoty Mieszkaniowe, Zamawiający zastrzega sobie odstąpienie od umowy o roboty budowlane dla Części I. Zadanie B, C, E w terminie do 45 dni od daty podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
ul. Bolesława Krzywoustego 7a/1
89-100 Nakło nad Notecią
tel./fax 052 386 08 46; 386 08 59; 304 90 01
www.nadm.pl
e-mail: sekretariat@nadm.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Nakielskiej Administracji Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. w Nakle nad Notecią przy ul. Krzywoustego 7A/1 (parter, pokój 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.