Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-23
Jordanów: Przewóz dzieci na wycieczki jednodniowe do Krakowa
Numer ogłoszenia: 186799 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie , ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 26 93 514, faks 018 26 93 526.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-jordanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci na wycieczki jednodniowe do Krakowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów na wycieczki do Krakowa w ramach projektu Szansa na miarę sukcesu, którego Beneficjentem jest Gmina Jordanów, prowadzonego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Przejazdy odbywać się będą w dni pracy szkół w terminach i godzinach ustalanych z Kierownikiem Projektu w drodze telefonicznej. W roku 2009 planowane jest łącznie 20 wycieczek, w tym: 11 wycieczek dla klas do 20 os. (+ 2 opiekunów) oraz 9 wycieczek dla klas do 30 os. (+ 2 opiekunów). Jednorazowo przewożona będzie wskazana powyżej liczba dzieci oraz 2 opiekunów. Szacowany czas trwania wycieczki - ok. 12 godzin, w tym ok. 8 godzin w Krakowie (możliwe przejazdy pomiędzy obiektami). Wycieczki będą organizowane z poszczególnych szkół podstawowych na terenie Gminy Jordanów: Szkoła Podstawowa w Łętowni, Szkoła Podstawowa w Naprawie, Szkoła Podstawowa w Osielcu, Szkoła Podstawowa w Toporzysku, Szkoła Podstawowa w Wysokiej. Odległość z Jordanowa do Krakowa wynosi ok. 70 km (ponadto możliwe przejazdy pomiędzy obiektami do ok. 30 km)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który: a) nie jest wykluczony na podstawie art. 24 ustawy, b) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca powinien dysponować, co najmniej 2 autokarami, spełniającymi wymagania techniczne lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 2 autokarów spełniających wymagania. - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Spełnienie wymogów potwierdzić należy poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt. X. 3) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 4) Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawcy będący osobami fizycznymi, które nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu), 5) Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z póź.zm.) 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-jordanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Rynek 2, 34-240 Jordanów. Godziny pracy: 7.30-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, Rynek 2, 34-240 Jordanów. Godziny pracy: 7.30-15.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szansa na miarę sukcesu, którego Beneficjentem jest Gmina Jordanów, finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
INNE PRZETARGI JORDANÓW
więcej: przetargi JORDANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób dializowanych"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminy Walce w roku 2026
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową, będących podopiecznymi Dziennego Domu Pomocy "Dziennego Domu Senior+" w Czechowicach-Dziedzicach
- Przewozy szkolne uczniów w Gminie Rzepin
- "Dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Piszczac w roku 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





