eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › PRZEBUDOWA DROGI PPOŻ NR 23 - I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Trzebielino: PRZEBUDOWA DROGI PPOŻ NR 23 - I ETAP
Numer ogłoszenia: 186785 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Trzebielino, 53A, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 059 8580244, 8580113-115, fax 059 8580168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI PPOŻ NR 23 - I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi będzie polegała na zmianie nawierzchni drogi z gruntowej na nawierzchnie z płyt YOMBO o wymiarach płyt w cm 75 x 100 x 12,5 oraz robotami towarzyszącymi z godnie z projektem budowlanym Nadleśnictwa oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót- materiały zapewnia Wykonawca. Zadanie : Przebudowa drogi ppoż nr 23 na długości 1 km w leśnictwie Trzebielino - I ETAP Uwaga! Oferent może złożyć tylko jedną ofertę 1. Przedmiar wykonania zadania do w/w robót i sporządzenia kosztorysu ofertowego dla Wykonawcy znajduje w załączniku nr 2 do SIWZ . Załącznikami do SIWZ są także projekt budowlany - załącznik nr 8 oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 Wszystkie załączniki do SIWZ, na w/w zadanie zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem ; www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi : Zadanie . 8 000,00 zł - ( Osiem tysięcy PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj.: wykonywali tożsame roboty (drogowe) w latach 2005-2008 . Wartość wykonanych robót musi być tożsama z zadaniem (minimum 350 tys. PLN na jedno z zadań) - tj. zakres finansowy . Załącznik nr 4 do wypełnienia. Wpisane informacje należy potwierdzić referencjami lub protokółem odbioru tychże robót! c) posiadają niezbędny sprzęt i urządzenia do wykonania zamówienia - wymienić jaki sprzęt jest właścicielem lub wynajmuje ) - Załącznik nr 5 do wypełnienia. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji następujący potencjał sprzętowy: - koparki - 2 szt. (o pojemności łyżki przynajmniej 0,40 m3) - równiarka samojezdna - o mocy co najmniej 100 KM - 1 szt. - samochody samowyładowawcze o tonażu -od 10 do 20 t - co najmniej 2 szt. - walec samojezdny - co najmniej nacisk 10 t - 1szt. - spycharki gąsienicowe o mocy min. 75 KM - 2 szt. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 i 24 ust. 1 i 2 ustawy) - Załącznik nr 3 - Oświadczenie e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania - pracownicy, operatorzy maszyn oraz kierownik budowy (wpis do Izby Inżynierów) wraz z uprawnieniami w zakresie robót - zadań które należy wykonać dla Zamawiającego - Załącznik nr 6 do wypełnienia . f). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zadania . 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), b) szczegółowy kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót dołączonego do niniejszej SIWZ (Przedmiar - załącznik nr 2), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert], d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 i 24 ustawy - Załącznika nr 3, e) wykaz robót od inwestorów o tożsamych robotach i podobnym zakresie finansowym ( minimum 350 tys. PLN - jedno z zadań ), roboty wykonane w latach 2005-2008 . Załącznik nr 4 do wypełnienia. Wpisane informacje należy potwierdzić referencjami od inwestorów lub protokółem odbioru tychże robót! f). wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada wykonawca - Załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Nadleśnictwa Trzebielino - 77-235 Trzebielino 53A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w sekretariacie Nadleśnictwa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.