eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego. ZnakZP/6/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Prabuty: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego. Znak: ZP/6/15
Numer ogłoszenia: 186768 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142388 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o., ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 55 262 43 28, faks 55 278 24 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu medycznego. Znak: ZP/6/15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiający zestawienie wymaganych parametrów granicznych określają załączniki od Nr 1 do Nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Zakup sprzętu medycznego dofinansowany jest ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach realizacji projektu pn.: Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji w siedzibie Zamawiającego; b) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia; c) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionych paszportów aparatury medycznej; d) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji. 5. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny wymieniony w pkt. 2.2 niniejszej specyfikacji posiadał niezbędne oznakowanie (CE), certyfikaty, deklaracje zgodności wprowadzające do obrotu i używania na terytorium RP i państwa członkowskiego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) oraz musi odpowiadać wymaganiom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Oferowane urządzenia muszą być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi). 7. Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. nie jest płatnikiem VAT UE. 8. Wymaga się by Wykonawca zagwarantował dostawę transportem zorganizowanym we własnym zakresie (dostawa loco Zamawiającego), na własny koszt i ryzyko. 9. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane prze Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów. 10. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na zaoferowany sprzęt medyczny na okres określony w formularzu ofertowym, z tym że okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Gwarancja musi obejmować wykonanie obowiązkowych przeglądów serwisowych, technicznych oraz obowiązek usunięcia wady fizycznej lub dostarczenia sprzętu wolnego od wad, jeżeli wady ujawnia się w okresie gwarancji. Termin gwarancji będzie liczony od daty dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego i podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru. 11. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia wystawienia faktury Zamawiającemu oraz podpisania prze obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie Nr 1 - Dostawa narzędzi operacyjnych - zestaw. Zadanie Nr 2 - Dostawa bronchofiberoskopu do wymiennych koszulek. Zadanie Nr 3 - Dostawa bronchoskopu ultrasonograficznego EBUS. Zadanie Nr 4 - Dostawa videogastrofiberoskopu. Zadanie Nr 5 - Dostawa videobronchofiberoskopu. Zadanie Nr 6 - Dostawa urządzenia do monitorowania funkcji życiowych - 2 szt. Zadanie Nr 7 - Dostawa zestawu do elektronicznego drenażu - 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.19.51.00 - Monitory 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach realizacji projektu: Poprawa standardów leczenia operacyjnego i skojarzonego raka płuca - doposażenie i modernizacja klinik i oddziałów torakochirurgii.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa bronchofiberoskopu do wymiennych koszulek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elektro - Oxigen Polska Sp. z o.o., ul. Łowicka 50/15, 02-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61788,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76680,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa videogastrofiberoskopu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Varimed Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57099,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57099,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57099,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.