Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Świebodzice: REMONT ISTNIEJĄCEGO MOSTU PRZEZ RZEKĘ PEŁCZNICĘ W CIĄGU UL. CIERNIE W ŚWIEBODZICACH
Numer ogłoszenia: 186736 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, fax 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ISTNIEJĄCEGO MOSTU PRZEZ RZEKĘ PEŁCZNICĘ W CIĄGU UL. CIERNIE W ŚWIEBODZICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu mostu zlokalizowanego w ciągu łącznika o długości 60 m. łączącego dwie drogi powiatową i gminną rozdzielonych rzeką Pełcznicą. Konstrukcja mostu oparta na dwóch symetrycznych łukach żelbetowych o długości 20,5m. i szerokości 4,70m.mierzonej w świetle poręczy. Realizacja zadania wymagać będzie wykonania następującego zakresu prac: a).Wykonanie robót przygotowawczych. b).Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych. c).Wykonanie robót remontowo-naprawczych istniejących konstrukcji. d).Wykonanie wzmocnienia istniejącego ustroju nośnego żelbetową konstrukcją. e).Wykonanie robót pomostowych. f). Wykonanie robót drogowych. g).Rozbiórka istniejącego przepustu płytowego i wykonanie nowego przepustu z rur HDPE średnicy100 CM. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno - użytkowym oraz przedmiarze robót. ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.11 - 45.23.31.11 Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8.Wymagania dotyczące wadium 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 01.09.2008r godz. 9:00 w wysokości 10 000zł w jednej z form przewidzianych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wyboru Wykonawcy 8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 8.3 Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą nie wypełnienie tego warunku będzie traktowane jak złożenie oferty niezabezpieczonej. 8.4 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami z uprawnieniami w następujących specjalnościach: Drogowej Mostowej 5.3. Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób zał. Nr 2 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzoną kopią posiadanych uprawnień dla w/w osób, określonych przepisami Prawa budowlanego - zał. Nr 2 do SIWZ . b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu opłacenia należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Wykaz podwykonawców -zał. Nr 3 do SIWZ którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych robót. d) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych - to znaczy robót polegających na budowie ,remoncie dróg i obiektów drogowych (min. trzy zadania , każde o cenie brutto zbliżonej do ceny składanej oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - zał. nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonanych należycie Wykaz musi zawierać: nazwę zadania , jego cena brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora. e) Dokumenty potwierdzające , że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie np. referencje , świadectwa 6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada zdolność kredytową minimum do wysokości ceny składanej oferty wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. b) Stan przeterminowanych zobowiązań finansowych Wykonawcy- zał. Nr 5 do SIWZ sporządzony na dzień składania oferty. Zamawiający dopuszcza istnienie zobowiązań finansowych przeterminowanych maksimum do wysokości ceny składanej oferty pod warunkiem posiadania potwierdzonej przez bank zdolności kredytowej - jak punkcie a). c) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.4.Zbiorcze zestawienie -wszystkich wymaganych dokumentów l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych - to znaczy robót polegających na budowie ,remoncie dróg i obiektów drogowych (min. trzy zadania każde o cenie brutto zbliżonej do ceny składanej oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - zał. nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonanych należycie 6 Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z p 6.2 pp. a i b SIWZ- zał. nr 2 do SIWZ 7 Wykaz podwykonawców -zał. Nr 3 do SIWZ którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych robót. 8 Zaświadczenia lub informacji z banku potwierdzającą, że Wykonawca posiada zdolność kredytową wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. 9 Wykaz zobowiązań przeterminowanych Wykonawcy -zał. Nr 5 do SIWZ sporządzony na dzień składania oferty. 10 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa - jeżeli taka sytuacja występuje 13 Podpisany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.3 , 4 , 5 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5,6 tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZIC
więcej: przetargi w Świebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Rozbudowa i przebudowa budynku żłobka w Rząśni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.