eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › Budowa boiska wielofunkcyjnego w Żyglinie - rozbudowa infrastruktury sportowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Miasteczko Śląskie: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Żyglinie - rozbudowa infrastruktury sportowej
Numer ogłoszenia: 186678 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim , ul. Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 393 80 01, faks 032 393 80 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Żyglinie - rozbudowa infrastruktury sportowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego w Żyglinie - rozbudowa infrastruktury sportowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 27,0 x 44,0 m o powierzchni 1.188,0 m2. 1.1. Podbudowa przepuszczalna - geowłóknina, - warstwa odsączająca z piasku płukanego 0÷5, - tłuczeń 32 ÷64 mm, - tłuczeń 0÷32 mm, - kliniec 0÷5 mm. 1.2. Nawierzchnia - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej. Wysokość włókna min. 20 mm na podbudowie z kruszywa, - typ włókna: monofil odporny na działanie promieni UV, - skład chemiczny włókna; 100% polipropylen lub polietylen, - ciężar włókna: min. 8.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 378.000 włókien na m2, - wypełnienie: piasek kwarcowy ok. 24 kg na m2, - kolor nawierzchni: zielony, - kolor linii: biały, żółty. 1.3. Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. Wyposażenie do piłki ręcznej (1 boisko o wymiarach 22,0 m x 44,0 m) - bramki z profilu stalowego mocowane w tulejach - 2 sztuki, - siatki do bramek polietylenowe - 2 sztuki. Wyposażenie do piłki koszykowej (2 boiska wpisane w boisko do piłki ręcznej o wymiarach 15,1m x 25,1 m każde) - obręcz do koszykówki standard i siatka łańcuchowa do obręczy - 4 sztuki, - tablica do koszykówki ze sklejki wodoodpornej o wym. 120 cm x 180 cm - 4 sztuki, - mechanizm regulacji wysokości - 4 sztuki, - konstrukcja do koszykówki jednosłupowa, montowana w tulejach - 4 sztuki. Wyposażenie do piłki siatkowej (1 boisko wpisane w boiska do koszykówki o wymiarach 9,0 m x 18,0 m) - słupki do siatkówki, aluminiowe z regulowaną wysokością zawieszania siatki - 2 sztuki, - siatka do siatkówki - 1 sztuka. 2. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z boiska za pomocą drenów ułożonych wzdłuż krótszego boku boiska (rozstaw co 8,0 m) do rowu odwadniającego położonego wzdłuż północnego boku boiska. Wody opadowe odprowadzane za pomocą rur drenażowych z PVC O 145 lub 65 mm do studni chłonnej. Studnia chłonna wykonana z trzech kręgów betonowych O 1000 mm, przykryta płytą wraz z włazem żeliwnym O 600 mm. 3. Ogrodzenie terenu i piłkochwyty Ogrodzenie boiska zaprojektowano jako systemowe na podmurówce betonowej lub na ścianie oporowej. Słupki stalowe w rozstawie co ok. 250 cm. W ogrodzeniu boisk zaprojektowano 1 furtkę i bramę wjazdową. Wysokość ogrodzenia - 4 m, wysokość piłkochwytów - 6 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 6 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 5. Przyłącze energetyczne Wykonanie przyłącza energetycznego od skrzynki SP 260 zlokalizowanej na istniejącym słupie oświetleniowym nr 282645 do projektowanej skrzynki rozdzielnicy oświetlenia boiska ROB. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 6. Chodniki Ciągi komunikacyjne - kostka betonowej gr. min 6 cm, na podbudowie z geowłókniny, piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Obrzeża chodnikowe ułożyć na podbudowie cementowo-piaskowej. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 7. Ciąg pieszo-jezdny Ciąg pieszo-jezdny w granicach działki wykonać z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z geowłókniny, piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Po lewej stronie wjazdu wykonać dwa miejsca postojowe z betonowych płyt ażurowych gr. 10 cm na podbudowie geowłókniny, piasku i kruszywa, zamknięte obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm. Obrzeża chodnikowe ułożyć na podbudowie cementowo-piaskowej. Od strony ul. Południowej zabudować bramę wjazdowa i furtkę wyposażone w zamknięcia. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 8. Wjazd Wjazd zlokalizowany przy wschodniej krawędzi boiska. Krawędzie dojazdu zaokrąglone promieniem R = 5,0 m, szerokość jezdni 3,5 m. Wewnętrzny ciąg jezdny wykonać z płyt ażurowych gr. 10 cm, na podbudowie z geowłókniny, piasku i kruszywa. Do wykończenia nawierzchni zabudować krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 30 x 20 x 100 cm układane na płask na ławie z chudego betonu. Z uwagi na znaczną różnicę w wysokości terenu istniejącego i projektowanego wzdłuż dojazdu będzie zabudowana żelbetowa ściana oporowa. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 9. Trybuna Przy południowej krawędzi boiska planuje się postawienie trybuny sportowej z 84 miejscami siedzącymi. Trybuna na boisko zewnętrzne wykonana z konstrukcji stalowej cynkowanej ogniowo, podesty kratownice, siedziska plastikowe, barierki ochronne. Trybunę montować na utwardzonej nawierzchni z kostki brukowej. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej. 10. Mur oporowy Wzdłuż schodów terenowych, ciągu pieszo-jezdnego oraz wjazdu należy wykonać murek betonowy o łącznej długości 34,5 m, szerokości płyty pionowej 30 cm, szerokości stopy ścian ŚO1-4: 1,3 m oraz ŚO5-6: 1,8 m. Wysokość murka ŚO1 wzrasta ze wzrostem rzędnej dojazdu. Ściankę oporową należy wykonać jako żelbetową z betonu klasy C20 na 25 i stali konstrukcyjnej klasy A-I St3S, A-IIIN RB500. Mury oporowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 11. Roboty uzupełniające: - projekt organizacji ruchu, - roboty rozbiórkowe starego asfaltowego boiska, - wycinka drzew zgodnie z posiadaną przez inwestora decyzją, - wywóz odpadów, - badanie nośności podbudowy boiska i wjazdu, - wykonanie trawników dywanowych, - pomiary geodezyjne, - dokumentacja powykonawcza. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, która jest integralną częścią niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie boiska sportowego wykonanego z nawierzchni syntetycznej typu sztuczna trawa na kwotę 500.000,00 zł (brutto) każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt III.3.2. i III.3.4.) polega na zasobach innych podmiotów, winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków jakościowych dotyczących nawierzchni syntetycznej sztuczna trawa, które należy dołączyć do oferty: - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub Aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport lub dokumenty równoważne, - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, - Atest higieniczny PZH lub równoważny dokument dla oferowanej nawierzchni, - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. UWAGA! Wykonawca zamiast zaświadczeń, o których mowa w punkcie 2 może złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) ceny ofertowej. - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki, - w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym. 2) terminu realizacji zamówienia: - w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; - w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; - jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robot nie uzasadnia zmiany umowy; - w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji; - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, itp.; - w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 3) zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych. W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian. Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie. 4) osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany przepisami prawa. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy. 5) podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Zmiany umowy w zakresie ppkt. 2) - 5) w pkt. 1 nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.