eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprzebudowa drogi krajowej nr 12 przejście przez Okup od km 346+975 do km 347+570

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-12

POZYCJA 1865

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: przebudowa drogi krajowej nr 12 przejście przez Okup od km 346+975 do km 347+570

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Katarzyna Bednarek, mgr inż. Marek Łabuda, ul. F.D. Roosevelta 9/13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6377536, 042 6371344, fax 042 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej nr 12 przejście przez Okup od km 346+975 do km 347+570. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Niniejszy projekt polega na przebudowie skrzyżowania drogi krajowej nr 12 Sieradz - Łask z drogą powiatową 2300E Bałuc - Marzenin, tj. z ulicami Bilewską i Bałucką oraz rozbudowie drogi krajowej nr 12 od km 347+000 do km 347+500. Inwestycja obejmuje: - budowę urządzeń uspokojenia ruchu na odcinku przejścia przez miejscowość Okup, - budowę na skrzyżowaniu dróg powiatowych w km 347+203 sygnalizacji świetlnej wzbudzaną przez pieszych oraz samochody na wlotach drogi powiatowej, z maksymalnym uprzywilejowaniem ruchu na drodze krajowej. Sygnalizacja zostanie wyposażona w urządzenia detekcji ruchu pieszych wraz z kamerą, - przebudowę jezdni drogi krajowej wraz z przejściem z przekroju drogowego na przekrój uliczny, - budowę drogi dojazdowej eliminującej bezpośredni wjazdy publiczne i indywidualne na odcinku od skrzyżowania drogi powiatowej do skrzyżowania z drogą gminną, - budowa nowych zatok autobusowych za skrzyżowaniem z droga powiatową, - przebudowę i budowę chodników i zjazdów, - przebudowę zbyt słabego oświetlenia na całym projektowanym odcinku z chodnikami oraz na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną, - usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną, - przebudowę odwodnienia wraz z budową kanalizacji deszczowej na odcinku o przekroju ulicznym, - budowę urządzeń oczyszczających wody opadowe zgodnie z wymogami operatu wodnoprawnego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m. Okup. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przebudowa drogi krajowej nr 12 przejście przez Okup od km 346+975 do km 347+570 Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Sytuacja Wykonawcy: 1. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 2. Wykonawca musi wykazać: a) przychód za każdy z ostatnich dwóch lat obrotowych na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł. b) Wskaźnik płynności bieżącej w ostatnim roku obrotowym (na koniec) liczony wg wzoru: x=aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszy niż 1 c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków na rachunku Wykonawcy lub z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu innego niż przedmiot zamówienia) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 4 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt. a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt b) spełnia każdy z Wykonawców 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. / Stanowisko / Wymagane uprawnienia / Minimalne doświadczenie jako kierownik podobnych robót (w latach) 1 / 2 / 3 / 4 1. / Kierownik budowy w zakresie robót drogowych / Uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno-budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / 3 2 / Kierownik robót w zakresie robót - instalacje i sieci sanitarne / Uprawnienia w zakresie instalacje i sieci sanitarne w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / 2 3. / Kierownik robót w zakresie robót i instalacji elektrycznych i energetycznych / Uprawnienia w zakresie instalacje i sieci energetyczne w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / 2 4. / Kierownik robót w zakresie robót teletechnicznych / Uprawnienia w zakresie robót teletechnicznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / 2 5. / Inżynier ds. materiałów - Technolog / Min. 4 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku laboranta w laboratorium drogowym lub w charakterze inspektora nadzoru nad robotami drogowymi 6. / Geodeta / Uprawnienia w zakresie 1, 2 zgodnie z art. 47 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne Przez minimalne doświadczenie zawodowe jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, wymienionych w pkt. od 1 do oraz 5 w przypadku inspektora nadzoru rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane). Przez roboty podobne rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową dróg klasy technicznej min. G właściwe dla działania osoby na wskazanym stanowisku. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 4. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli: Lp / Wyszczególnienie (parametry) / Min. liczba jednostek 1 / 2 / 3 1. / Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h położona w uzasadnionej technologicznie odległości lub umowa dostawy betonu asfaltowego / 1 2. / Układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni, sterowana elektronicznie / 1 3. / Zestaw sprzętu do zagęszczania mas bitumicznych / 1 4. Zestaw sprzętu do zagęszczania robót ziemnych i podbudów / 1 5. / Dźwig samojezdny o udźwigu co najmniej 6 t / 1 6. / Koparka o poj. łyżki co najmniej 0,6 m sześc. / 1 7. / Równiarka o mocy co najmniej 74 KW / 1 8. / Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg / 3 9. / Frezarka o szer. frezu min. 2,0 m / 1 Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5. 5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania o zakresie, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu, tzn. zrealizował na drogach klasy technicznej min. G zadania drogowe (przebudowę lub rozbudowę - wraz z przebudową sieci uzbrojenia) o wartości min. 3,0 mln PLN każde oraz min. 2 budowy lub przebudowy sygnalizacji świetlnych acyklicznych Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6. 6. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: Roboty teletechniczne, elektryczne i sanitarne.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.02.2006, cena - 780 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.02.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2006, godzina 10:00, sala konferencyjna zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, SPOT/2.3/155/05. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.