eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › dostawa analizatora hematologicznego z wyposażeniem wraz z montażem i uruchomieniem ; płatność ratalna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Chełmno: dostawa analizatora hematologicznego z wyposażeniem wraz z montażem i uruchomieniem ; płatność ratalna
Numer ogłoszenia: 186587 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 154187 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, Plac Rydygiera, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772607, fax 056 6772710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa analizatora hematologicznego z wyposażeniem wraz z montażem i uruchomieniem ; płatność ratalna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Analizatora hematologicznego wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu medycznego Szpitala , z płatnością ratalną ; zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi opisanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna z wyposażeniem była fabrycznie nowa, wyprodukowana w 2008 roku i posiadała co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji. Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego aparatu na następujących warunkach: a) miejscem świadczenia usług jest Pracownia Laboratorium w Szpitalu w Chełmnie ; b) czas rozpoczęcia prac serwisowych od chwili zgłoszenia - max. do 48 h. c) czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych - max. do 48 h. Jeśli usunięcie awarii wymaga sprowadzenia części zamiennych z zagranicy czas naprawy aparatu wydłuża się do 7 dni roboczych. Czas gwarancji wydłuża się o czas naprawy aparatu, d) w przypadku przewidywanej naprawy dłuższej niż 48 h. - dostarczenie równorzędnego aparatu zastępczego na czas naprawy e) koszty świadczenia gwarancyjnego ponosi Dostawca f) Dostawca zapewnia w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy zalecane przez producenta dla utrzymania gwarancji, g) przegląd techniczny przed zakończeniem okresu gwarancji - po przeglądzie wydanie świadectwa sprawności aparatu h) w okresie gwarancji gwarancja dla nowo zainstalowanych, a także nowo zamontowanych elementów wynosi co najmniej 24 miesiące, i) dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis pogwarancyjny, lub wskazać wraz z zobowiązaniem wyspecjalizowanego w zakresie serwisu zakładu, z zastrzeżeniem iż reakcja serwisu nastąpi w ciągu 48 godzin od daty przyjęcia zgłoszenia, oraz zobowiązanie iż na czas naprawy zamawiający otrzyma zastępczy aparat. j) dostawca gwarantuje dostępność serwisu i części zamiennych przez minimum 10 lat od zaprzestania produkcji zamówienia. Dostawca zapewnia bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego, wyznaczonego do obsługi przedmiotu postępowania w terminie 10 dni od dnia montażu przedmiotu postępowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25450 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HORIBA ABX Sp. z o.o., ul.Wał Miedzeszyński 598, 03-994 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 25450.00
  • Oferta z najniższą ceną: 25450.00 / oferta z najwyższą ceną: 36000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.