eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielnoDowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Mielno na lata szkolne 2009/2010 - 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Mielno: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Mielno na lata szkolne 2009/2010 - 2010/2011
Numer ogłoszenia: 186578 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Mielno na lata szkolne 2009/2010 - 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowożeniu i odwożeniu uczniów do placówek szkolnych, przedszkolnych na terenie Gminy Mielno t.j. Zespołu Szkół w Mielnie, Przedszkola w Mielnie w roku szkolnym 2009/2010 - 2010/2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, to jest licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 204 poz. 2088); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: -dysponują pojazdami z liczbą miejsc dla pasażerów nie mniejszą niż 49 dla części zamówienia (trasy) nr 1, 5 dla części zamówienia (trasy) nr 2, 8 dla części zamówienia (trasy) nr 3; -dysponują liczbą kierowców z odpowiednimi uprawnieniami, w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów wskazanych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp; 2)licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 204 poz. 2088); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia lub części zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 4a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pojazdów jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował; 5)kopie dowodów rejestracyjnych i dowodów ubezpieczenia pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie; 6)wykaz kierowców, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia; 6a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7)dokumenty stwierdzające, że kierowcy którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami przedstawionymi w wykazie (prawo jazdy odpowiedniej kategorii); 8)polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 9)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 12:15, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (pok. 001) Urzędu Gminy w Mielnie, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.