Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Słupsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz Prokuratur Rejonowych w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku.
Numer ogłoszenia: 186554 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Słupsku, ul. Stanisława Leszczyńskiego 10, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8443145 w. 310, faks 0-59 8432442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz Prokuratur Rejonowych w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Słupsku oraz Prokuratur Rejonowych w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp. z o.o., Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 413934,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 422793,44
Oferta z najniższą ceną: 422793,44 / Oferta z najwyższą ceną: 900000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie artykułu 11 ustęp 8 PZP.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Patomorfologii - 48/TP/2025
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania"
- Remont budynku dydaktycznego K1 przy ul. Kozietulskiego 6 w Słupsku wraz z renowacją elewacji i remontem dachu
- 10/TP/2025 Remont i termomodernizacja Domów Studenta nr 1, 3 i 4 przy ul. Spacerowej w Słupsku
- Remont klatek schodowych
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Leśna Oaza" w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.