eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokAD/PN - 26/09 - Dostawa artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Białystok: AD/PN - 26/09 - Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 186521 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 26/09 - Dostawa artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa 400 000 szt. wafli nie oblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach ( np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.), Zadanie nr 2 - dostawa 1200 kg cukru białego, Zadanie nr 3 - dostawa 650 kg kawy mielonej, Zadanie nr 4 - dostawa 80 kg kawy ziarnistej, Zadanie nr 5 - dostawa 500 opakowań herbaty ekspresowej czarnej i 80 kg. herbaty czarnej granulowanej Zadanie nr 6 - dostawa 45 000 szt. śmietanki do kawy, Zadanie nr 7 - dostawa 30 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml i 1500 szt. soku jabłkowego a 2,0 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15.83.12.00 - Cukier biały 15.86.10.00 - Kawa 15.86.30.00 - Herbata 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.32.16.00 - Sok jabłkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3 895,00 zł, odpowiednio: zadanie nr 1 - 2.500,00 zł, zadanie nr 2 - 80,00 zł, zadanie nr 3 - 220,00 zł, zadanie nr 4 - 45,00 zł, zadanie nr 5 - 50,00 zł, zadanie nr 6 - 100,00 zł, zadanie nr 7 - 900,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.załączą świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP - dotyczy producenta, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: a)oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)świadectwo wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli HACCP - dotyczy producenta. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. I.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dokumentu opisanego w pkt b) odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa 400 000 szt. wafli nie oblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach ( np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 400 000 szt. wafli nie oblewanych przekładanych kremem w czterech różnych smakach (np.: waniliowe, kokosowe, orzechowe, kakaowe itp.), -waga min. 20 gram, -pakowane oddzielnie, -opakowania zbiorcze po 34-70 szt., -kartony zbiorcze o wadze nie przekraczającej normy udźwigu dla kobiet - 20 kg, -kaloryczność produktu nie mniej niż 105 kcal w 20 gramach produktu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa 1200 kg cukru białego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1200 kg cukru białego zgodnego z normą PN-A-74850:1996 w opakowaniu jednostkowym 1 kg, w opakowaniach zbiorczych po 10 kg,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa 650 kg kawy mielonej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa 650 kg kawy mielonej naturalnej, palonej, zgodnej z normą PN-93/A-76100 (o jakości co najmniej kawy Tchibo Family, Maxwell House - nazwy podano jako przykład, oferowana kawa nie może być gorszej jakości)- oferta równoważna, pakowana w opakowania jednostkowe po 250 lub 500 gram,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa 80 kg kawy ziarnistej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 kg kawy ziarnistej, naturalnej, palonej, zgodnej z normą PN-93/A-76100 (o jakości co najmniej kawy Italia Cafe - nazwę podano jako przykład, oferowana kawa nie może być gorszej jakości)- oferta równoważna, pakowana w opakowania jednostkowe po 250 lub 500 gram,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa 500 opakowań herbaty ekspresowej czarnej i dostawa 80 kg herbaty granulowanej czarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa 500 opakowań herbaty ekspresowej czarnej, pakowanej po 100szt. o wadze min.140g. opakowanie i dostawa 800 opakowań herbaty granulowanej czarnej pakowanej po 100g..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa 45000 szt. śmietanki do kawy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa 45000 szt. śmietanki do kawy, zabielacz w proszku, w opakowaniu jednorazowym o gramaturze min. 3 gram, oddzielnie pakowany, w opakowaniu zbiorczym po 80-100 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa 30 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml, i dostawa 1 500 szt. soku jabłkowego a 2,0 l.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 30 000 szt. soku jabłkowego a 200 ml, zgodnie z normami PN-ISO 8128-1:1997, PN-ISO 8128-2:1997, pakowany oddzielnie w kartoniki, opakowania zbiorcze po 27-36 szt., o kaloryczności nie mniejszej niż 45 kcal w 100 ml. soku i dostawa 1 500 szt. soku jabłkowego a 2,0 l, zgodnie z normami PN-ISO 8128-1:1997, PN-ISO 8128-2:1997, pakowany oddzielnie w kartony, opakowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.