eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiPRZETARG NIEOGRANICZONY NAPrzebudowę (roboty ziemne) ul. Brzozowej w miejscowości Rzeczyca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Międzyrzec Podlaski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Przebudowę (roboty ziemne) ul. Brzozowej w miejscowości Rzeczyca
Numer ogłoszenia: 186512 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Przebudowę (roboty ziemne) ul. Brzozowej w miejscowości Rzeczyca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa (roboty ziemne) drogi gminnej w miejscowości Rzeczyca na długości 555 mb obejmująca wykonanie: 1) Robót przygotowawczych 2) Robót ziemnych (wykopy, nasypy) 3) Podbudowy a)warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm -2941.5 m2 b)warstwa pod stabilizację ze żwiru gr 16 cm - 2941.5 m2 Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej do 5 278 000 EURO

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 : a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Pzp. Ponadto spełniają następujące warunki : 1)Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (roboty ziemne ) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania robót. Załączone dokumenty muszą potwierdzać , że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą posiadającą, wymagane przez Prawo Budowlane w danej specjalności uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie budownictwa drogowego oraz przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu obsadzenia poniższego stanowiska Wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania - min 2 lata pracy na stanowisku kierownika robót drogowych 3) Potencjał sprzętowy Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W OFERCIE: (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty) 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2.Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, oraz wykaz stawek i narzutów ( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Dane dotyczące wiarygodności prawnej ,finansowej i technicznej Wykonawcy: 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4.Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Pzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 5.Kserokopie dokumentów stwierdzających przydatność gruntu do robót ziemnych w budownictwie drogowym tj. : a) grunty do wykonania warstwy odsączającej powinny spełniać wymogi zwarte w (SST) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej D-04-.02.01 WARSTWY ODCINAJĄCE I ODSĄCZAJĄCE pkt. 2 Materiały b) grunty przeznaczone do stabilizacji cementem powinny spełniać wymogi zawarte w SST D-04.05.01 PODBUDOWA I ULEPSZONE PODŁOŻE Z GRUNTU LUB KRUSZYWA STABILIZOWANEGO CEMENTEM pkt. 2 Materiały ppt. 2.3 Grunty tablica 2 , 2.4 Kruszywa tablica 3 wystawionych przez uprawnione laboratorium. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6.Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych . Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych i dokument stwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia na załączniku Nr 4. 8. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na załączniku Nr 5 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty od poprzednich zamawiających). 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3., 4. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 6.,7 ,8 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w Instrukcji dla Wykonawców;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok Nr 12; 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.