Ogłoszenie z dnia 2007-03-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piotrków Trybunalski: TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA NR 7 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Halina Biniek, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798, e-mail: h.biniek@piotrkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.piotrkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA NR 7 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane:naprawa ścian zewnetrznych, wymiana okien, ocieplenioe ścian, ocieplenie stropów i stropodachów, remont pomieszczenia c.o., roboty zewnętrzne wraz z obsługa geodezyjną. Prace elektroinstalacyjne: instalacja elektryczna więzła cieplnego, instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd jednofazowych,instalacja zasilania wentylatora dachowego, wymiana instalacji piorunochronnej, pomiary oporności izolacji i skuteczności działania ochrony przeciwpożarowej. Roboty instalacyjne sanitarne: wykonanie instalacji węzła cieplnego dwufunkcyjnego, wykonanie nowej instalacji c.o., 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Roboty winny byc prowadzone zgodnie z Prawem budowlanym przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnej,instalacyjno - inzynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych, nalezy posiadać aktualne zaświadczenie z OIIB. Zamówienie nalezy wykonac ściśle wg zaleceń projektanta i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodnopści z: Polską Normą lub Aprobata techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeźeli nie sa objęte certyfikacją 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane:naprawa ścian zewnetrznych, wymiana okien, ocieplenioe ścian, ocieplenie stropów i stropodachów, remont pomieszczenia c.o., roboty zewnętrzne wraz z obsługa geodezyjną. Prace elektroinstalacyjne: instalacja elektryczna więzła cieplnego, instalacja oświetlenia ogólnego, instalacja gniazd jednofazowych,instalacja zasilania wentylatora dachowego, wymiana instalacji piorunochronnej, pomiary oporności izolacji i skuteczności działania ochrony przeciwpożarowej. Roboty instalacyjne sanitarne: wykonanie instalacji węzła cieplnego dwufunkcyjnego, wykonanie nowej instalacji c.o., 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu skladania ofert do wniesienia wadium w w ysokości 15.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. roboty winny być wykonane zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych. - instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych, - konstrukcyjno - budowlanej w zakresie robót budowlanych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca powinien posiadać sprzętgwarantujący właściwą jakość robót min.: - koparkę; - sprzęt do zagęszczania gruntu; - sprzęt spawalniczy; - samochód samowyładowawczy; - samochód dostawczy. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - udokumentują, ze w okresie 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres osiągnęli obrót min 1,5 mln za każdy rok. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 6. zrealizowali w ostatnich 5 lat, co najmniej 3 prace o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, o wartości min. 500,000. zł każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: \spełnia albo nie spełnia\, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w wyznaczonym terminie nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeśli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. wypełniony formularz oferty, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1, 2. wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót: kosztorys uproszczony z podaniem czynników cenotwórczych. Kosztorys uproszczony wg wzoru: ilość robót, cena jednostkowa, wartość. 3. kopię dowodu wniesienia/wpłacenia wadium, 4. umowę regulującą współdziałanie podmiotów występujących wspólnie (spółka jawna, konsorcjum), 5. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2, w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich, 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informację składa każdy z nich. 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dn. 28.10.2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. W przypadku podmiotów występujących wspólnie informacje składa każdy z nich. 9. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie zaświadczenia składa każdy z nich. 10. wykaz podwykonawców z podaniem części zamówienia, które będą realizować - wg załącznika nr 3, 11. wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia -wg załącznika nr 4, 12. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wymienione w załączniku nr 4, 13. wykaz prac wykonanych w ostatnich 5 latach, min. 3 prace o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości min. 500.000 tys. zł każda - załącznik nr 5, 14. dokumenty potwierdzające, że wykonawca wykonał, wykazane w załączniku nr 5 roboty z należytą starannością (referencje lub protokoły odbioru), 15. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2004, 2005 i 2006, będące udokumentowaniem osiągnięcia w tych latach obrotu min. 1.500.000 zł za każdy rok. 16. wykaz sprzętu i narzędzi będących w posiadaniu lub w dzierżawie Wykonawcy, gwarantujących należyte wykonanie zamówienia - wg załącznika nr 6. 17. w przypadku gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz.U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie wypełnionego oświadczenia -załącznik nr 7. Jeżeli oferta nie zawiera takich informacji oświadczenia nie należy załączać do oferty. 18. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6,8,9, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 19. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 17 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, wlaściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do odbioru w Urzedzie Miasta,Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, pokoj nr 317, cena 20 zł płatne w kasie Urzedu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym Wykonawcy lub przelewem na konto bankowe BGŻ S.A. o/ Piotrkow Tryb. 39203000451110000000261400. Specyfikacja pobrana ze strony internetowej www.piotrkow.pl jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:00, Urzad Miasta , Pasaz Rudowskiego 10, 97-300 piotrków Trybunalski, pok. nr 317.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.03.2007.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesięcy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





