To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii - 3 miesiące
Numer ogłoszenia: 186373 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136903 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych do ortopedii - 3 miesiące.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do ortopedii, według wymienionych niżej części: ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3, ZADANIE 4, ZADANIE 5, ZADANIE 6. Miejsce wykonywania ww. dostaw - ul. Traugutta 116 oraz al. Wiśniowa 36 we Wrocławiu. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. W przypadku Zadania 1, Zadania 3, Zadania 4 oraz Zadania 5 Wykonawca udostępni Zamawiającemu zestaw instrumentarium niezbędnego do implantowania wyrobów wyspecyfikowanych w poszczególnych częściach przedmiotu objętego zamówieniem. Udostępnienie to nastąpi poprzez wydzierżawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu ww. instrumentarium na czas trwania umowy, bądź też poprzez wypożyczenie ww. instrumentarium na czas przeprowadzenia operacji. 1.3. Zamawiający utworzy z wybranych wyrobów medycznych Bank wyrobów medycznych do ortopedii, w skład którego wejdzie od 2 do 4 zestawów. Szczegółowe ustalenie zawartości ww. banku dokonane zostanie po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Wyroby wchodzące w skład banku stanowić będą własność Wykonawcy. Wykorzystanie ww. wyrobów do operacji oznaczać będzie ich zakup przez Zamawiającego. Części przedmiotu zamówienia dla których zostanie utworzony bank wskazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ. 1.4. W przypadku Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 5 oraz Zadania 6 Wykonawca, którego oferta została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy poprzetargowej, wyceni poszczególne elementy wybranych kompletów zaoferowanych wyrobów medycznych, wskazanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ. Powyższa szczegółowa wycena poszczególnych elementów kompletów zostanie wykazana w załączniku nr 1 do umowy. Suma cen poszczególnych wszystkich elementów kompletu nie może przekraczać ceny całego kompletu, wykazanej przez Wykonawcę w złożonym w ofercie Formularzu cenowym. 1.5. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawierają wzory umów, stanowiące integralną część SIWZ. CPV uzupełniające - PA02-0, PA01-7.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23000,00
Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29115,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26769,00
Oferta z najniższą ceną: 26100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26769,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ChM Sp. z o.o., Lewickie 3b, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38305,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38305,00
Oferta z najniższą ceną: 38305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38305,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6367,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9006,00
Oferta z najniższą ceną: 9006,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9006,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 379 w m. ŚWIDNICA ul. Łączna w km 20+920-21+360.
- Świadczenie usług okresowych przeglądów technicznych, konserwacji, bieżących napraw i usuwania awarii instalacji detekcji gazów
- Dostawa foteli biurowych oraz mebli do budynku D i H dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 387 w m. Kudowa Zdrój na odcinku od ul. Okrzei do ul. Lubelskiej w km 29+470 - 29+910 oraz na odcinku od ul. Słonecznej do Alei Jana Pawła II w km 30+170 - 30+560
- REMONT CZĄSTKOWY DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 297 k/m ŁĄKA w km od 58+600 do 59+080
- SZP/242-086/2024 Dostawa mebli dla Działu Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.