eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usług telefonii stacjonarnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Zielona Góra: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej
Numer ogłoszenia: 186360 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15108 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych z telefonów stacjonarnych w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych oraz usługi fax-owe na potrzeby ZGKiM . -Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci stacjonarnej na rzecz ZGKiM Zielona Góra obsługi połączeń: -okalnych, -międzystrefowych, -międzynarodowych oraz do -sieci komórkowej i serwisów informacyjnych. Zadanie 1 1. Rozkład ruchu telekomunikacyjnego (a) lokalne i strefowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 335h, (b) międzystrefowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 26h, (c) międzynarodowe - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi- 90 minut, (d) do sieci komórkowych - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 33 h, (e) ulgowa infolinia 0-801- średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 2 h, (f) biuro numerów - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 25 minut, (g)informacja miejska - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 15 minut (h) automatyczne serwisy informacyjne - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 10 minut, (i) numery skrócone - średni miesięczny szacunkowy czas trwania połączeń wynosi - 10. minut, (j) na bezpłatną linię 0-800 Podany czas trwania połączeń ma charakter szacunkowy. Rzeczywisty czas trwania połączeń może być inny i w takim przypadku nie będzie to miało wpływu na koszt połączeń. Podane dane mają służyć jedynie do zilustrowania wielkości ruchu telefonicznego. Wykonawca przy ustalaniu ceny musi mieć na uwadze fakt, że natężenie ruchu telefonicznego może ulegać zmianom w zależności od potrzeb, czego nie da się przewidzieć na chwilę opracowania SIWZ. Tym samym nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku zmniejszenia ruchu telefonicznego. 2. Usługi powinny obejmować: (a) Sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez naliczania opłaty wstępnej za rozpoczęte połączenia, (b) Prezentacje numerów, (c) Automatyczny wybór prefiksu operatora, (d) Bezpłatne billingi na życzenie zamawiającego, (e) Podłączenie linii bez powodowania przerw w pracy, zachowanie ciągłości świadczeni (f) 50 jednoczesnych rozmów wychodzących i przychodzących usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy. (g) Zachować dotychczasową numerację wszystkich telefonów zewnętrznych i wewnętrznych (czyli numeracja 32 xxx-DDI). Zamawiający zastrzega niezmienność numerów DDI (ostatnie 3 cyfry). zachowanie istniejącej numeracji telefonicznej realizowanej na wszystkich posiadanych przez zamawiającego łączach cyfrowych i analogowych, (h) Możliwość rejestrowania rozmów co najmniej 10 abonentów, zarządzane poprzez LAN, wyszukiwanie zarejestrowanych rozmów wg. numeru abonenta wywołanego i wywołującego, czasu trwania rozmowy, czasu rozpoczęcia rozmowy, z możliwością przechowywania zarejestrowanych rozmów przez minimum 12 miesięcy. (i) Dostawca zapewni usługę poczty głosowej. (j) Dostawca zapewni minimum 30 szt. aparatów telefonicznych, w tym minimum 20 szt. aparatów do łączności bezprzewodowej. (k) Zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem. (l) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania, przez osoby upoważnione przez Zmawiającego, reklamacji, zmian lokalizacji stacji, potrzeb instalacji nowych stacji abonenckich drogą elektroniczną (e-mail), telefoniczną lub pisemnie. (m) Wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie numeracji i jej uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umowy u dotychczasowego operatora lub w przypadku trwających umów dla poszczególnych numerów przeniesienia istniejących zgodnie z istniejącymi przepisami oraz na koszt Wykonawcy. (n) Wyznaczenie minimum jednej dedykowanej osoby odpowiedzialnej za prawidłowe wykonywanie postanowień niniejszej umowy i do kontaktów bezpośrednich z ZGKiM (o) Przeszkolenia minimum dwóch osób w zakresie obsługi programu taryfikacyjnego tak, aby była możliwość taryfikowania zarówno pojedynczych, jak i grup numerów telefonicznych (p) Wystawiać będzie się dokumenty rozliczeniowe, bilingi dla ZGKiM w formie elektronicznej (EXCEL), umożliwienie monitorowania bilingów na stronie internetowej Wykonawcy oraz w wersji papierowej na żądanie. 3. Posiadane warunki techniczne: Uruchomiona usługa CENTREX Centrala abonencka Alcatel 4200 Ver. R 3.1. - lokalizacja : Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110 (a) lokalizacja : Zarząd ZGKiM al. Zjednoczenia 110 0 - ilość linii 119 ( w tym 4 linie cyfrowe ) (b) lokalizacja : Dział Utylizacji Odpadów ul. Wrocławska 73 - ilość linii 13 (c) lokalizacja : Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych nr 1, ul Sowińskiego 44a - ilość linii 16 (d) lokalizacja : Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych nr 2, ul. Waryńskiego 1A - ilość linii 16 (e) lokalizacja : Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych nr 3, ul. Dąbrowskiego 35 - ilość linii 13 (f) lokalizacja : Administracja Budynku Mieszkalnego nr 1 pl. Matejki 3d - ilość linii 17 (g) lokalizacja : Administracja Budynku Mieszkalnego nr 2 ul. Jedności 65 - ilość linii 19 (h) lokalizacja : Biuro Rzeczy Znalezionych, ul. Kupiecka 37 - ilość linii 3 Wykonawca w ramach świadczenia usług zapewni zachowanie aktualnych numerów linii Wyklucza realizowanie połączeń telefonicznych w technologii alternatywnej VoIP. Nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. Zapewnienie ciągłego 24 godzinnego dostępu do serwisu dostępnego przez 365 dni w roku. Zamawiający zastrzega, iż żadna z części zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą Zadanie 2 1. Przedmiotem zamówienia Usługi dostępu do Internetu jest zestawienie i utrzymanie łączy internetowych w sieci stacjonarnej dla potrzeb ZGKiM drogą kablową. (a) Zestawienie, uruchomienie i udostępnianie przez całą dobę łączy internetowych do placówek Zamawiającego w nim wymienionych wraz z urządzeniami niezbędnymi do świadczenia usługi. (b) Zapewnienie i utrzymanie łączy internetowych (c) Przeprowadzenie testów wydajnościowych łącz dla każdej lokalizacji wymienionej w zadaniu 1 pkt 3 (a) - (h) i dostarczenie ich wyników do Zamawiającego. (d) Wykonawca zapewni przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu 24/7 drogą kablową stały dostęp do internetu o parametrach n/w. (e) Wszelkie konserwacje, montaż, ulepszenia i inne czynności związane z urządzeniem dostępowym i łączem leżą po stronie Wykonawcy. (f) Zamawiający zobowiązuje się do zgłaszania Wykonawcy wszelkich awarii, usterek, wad lub innych nieprawidłowości w świadczeniu usługi dostępu do Internetu, niezwłocznie po ich stwierdzeniu faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę: całodobowo faksem, całodobowo drogą elektroniczną, telefonicznie w godz. 6.00 - 22.00 przez 7 dni w tygodniu. (g) Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia upoważnionym pracownikom Wykonawcy dostępu do urządzeń będących własnością Wykonawcy celem przeprowadzenia koniecznych napraw i konserwacji. 2. Posiadane warunki techniczne w lokalizacji : Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110 - DSL 4000, Wykonawca wykona usługę wg poniższych kryteriów zamawiającego w zakresie świadczenia usług dostępu do internetu, które stanowią wymagania minimalne: Parametry łącza podstawowego: przepustowość łącza wchodzącego - minimum 15 M bit/s, przepustowość łącza wychodzącego - minimum 800 Kbit/s, pula zewnętrznych adresów IP możliwych do wykorzystania - nie mniej niż 5 adresów, czas synchronizacji połączenia nie dłuższy niż minuta, brak limitów transferu, brak blokad portów i innych ograniczeń łącza niemożliwych do nieodpłatnego wyłączenia. Inne: 3. Dla pozostałych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca wykona usługę wg poniższych kryteriów zamawiającego w zakresie świadczenia usług dostępu do internetu, które stanowią wymagania minimalne infrastruktura informatyczna przyłączy Usługodawcy nie może opierać się na sieci WIFI właściwości łącz muszą być wystarczające do zestawiania tuneli VPN, stosowania własnych serwerów www, poczty (POP3, IMAP, SMTP i inne) i innych typowych rozwiązań. Przyłącza internetowe o przepustowości 2056 Kbit/s Parametry podstawowe łącza: przepustowość łącza wchodząca - minimum 2056 Kbit/s, przepustowość łącza wychodząca - minimum 256 Kbit/s, zewnętrzny adres IP stały, w przypadku zastosowania łącza synchronicznego - czas synchronizacji nie dłuższy niż minuta, brak blokad portów i innych ograniczeń łącza niemożliwych do nieodpłatnego wyłączenia. Inne: infrastruktura informatyczna przyłącza Usługodawcy nie może opierać się na sieci WIFI właściwości łącza muszą być wystarczające do zestawiania tuneli VPN i innych typowych rozwiązań...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.22.40.00 - Usługi telekonferencyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telekomunikacja Polska S.A., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 440601,99

  • Oferta z najniższą ceną: 440601,99 / Oferta z najwyższą ceną: 440601,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.