Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu.
Numer ogłoszenia: 186357 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe przedstawia załącznik nr 1 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają: 1) Podmiotowe: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonali dla sali konferencyjnej lub wystawienniczej co najmniej 2 dostawy wraz z instalacją, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda z dostaw, obejmujące swoim zakresem: a/ systemy projekcji data-video obrazów, b/ dedykowane dla sali instalacje CCTV obserwacji i rejestracji obrad, c/ nagłośnienie sali w systemie niezależnego wielostrefowego odsłuchu, d/ zintegrowany system sterowania mediami audiowizualnym i oświetleniem Sali, e/ sterowanie instalacją oświetlenia reflektorowego sali w standardzie sterowania DMX ( ponieważ system taki istnieje już na Sali i należy go zintegrować), f/ sterowanie instalacją oświetlenia ogólnego sali w standardzie sterowania Dali+EIB,( ponieważ systemy te istnieją już na Sali i należy je zintegrować), 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania, a w przypadku warunku określonego w pkt. 2 odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy: 1)dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji), 2)dołączą do oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodny z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji Warunki techniczne i jakościowe , 3)dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), 4)dołączą do oferty dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)dołączą do oferty wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego: www.ipn.gov.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Pamięci Narodowej KŚZpNP ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, pokój nr 1 - Kancelaria - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Dostawa i montaż wyposażenia studia filmowego ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa sprzętu elektronicznego, RTV, multimedialnego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Młodzi kreatywni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





