eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu.
Numer ogłoszenia: 186357 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, Pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i zintegrowanie systemów audiowizualnych do Sali konferencyjno-wystawienniczej Instytutu Pamięci Narodowej O/Białystok oraz przeszkolenie w obsłudze ww. sprzętu. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe przedstawia załącznik nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają: 1) Podmiotowe: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonali dla sali konferencyjnej lub wystawienniczej co najmniej 2 dostawy wraz z instalacją, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda z dostaw, obejmujące swoim zakresem: a/ systemy projekcji data-video obrazów, b/ dedykowane dla sali instalacje CCTV obserwacji i rejestracji obrad, c/ nagłośnienie sali w systemie niezależnego wielostrefowego odsłuchu, d/ zintegrowany system sterowania mediami audiowizualnym i oświetleniem Sali, e/ sterowanie instalacją oświetlenia reflektorowego sali w standardzie sterowania DMX ( ponieważ system taki istnieje już na Sali i należy go zintegrować), f/ sterowanie instalacją oświetlenia ogólnego sali w standardzie sterowania Dali+EIB,( ponieważ systemy te istnieją już na Sali i należy je zintegrować), 2.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania, a w przypadku warunku określonego w pkt. 2 odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy: 1)dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 2 do specyfikacji), 2)dołączą do oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zgodny z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji Warunki techniczne i jakościowe , 3)dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), 4)dołączą do oferty dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem np. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)dołączą do oferty wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego: www.ipn.gov.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Instytut Pamięci Narodowej KŚZpNP ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa, pokój nr 1 - Kancelaria - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.