Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Szczecin: Remont kapitalny agregatu pompowego typu 40P-20 nr 1 melioracyjnej stacji pomp Gaski, gm. Mielno, pow. koszaliński, woj. zachodniopomorskie
Numer ogłoszenia: 186332 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny agregatu pompowego typu 40P-20 nr 1 melioracyjnej stacji pomp Gaski, gm. Mielno, pow. koszaliński, woj. zachodniopomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego agregatu pompowego typu 40P-20 nr 1. Jest to pompa śmigłowa, pracująca w układzie pionowym na melioracyjnej stacji pomp w miejscowości Gąski, gm. Mielno, pow. koszaliński. Szczegółowy opis robót składających się na przedmiot zamówienia przedstawiony został w nakładach rzeczowych zawartych w uproszczonej dokumentacji technicznej - (załącznik nr 3 do specyfikacji)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp cieczowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655 ze zm.) zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, a mianowicie: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. oraz 5.Udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na remoncie kapitalnym agregatów pompowych melioracyjnych stacji pomp o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
Rejonowy Oddział w Koszalinie
ul. Monte Cassino 2 75-950 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie Rejonowy Oddział w Koszalinie ul. Monte Cassino 2 75-950 Koszalin, w sekretariacie (pok. 330).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego
- roboty budowlane: dostawa i wymiana istniejących transformatorów 1000KVA na dwa nowe transformatory o mocy każdy 630KVA dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Szczecinie
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 48 w Szczecinie w podziale na części
- Roboty budowlane polegające na wydzieleniu pomieszczenia łazienki, przebudowie instalacji oraz zmianie sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Światowida 69 w Szczecinie.
- Przebudowa części piętra na potrzeby oddziału urologii 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.