Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-07
Rudziniec: Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza, w ramach zadania pn: Zakup i posadowienie kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy w Łączy - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 186323 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703 , strona internetowa www.rudziniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy przy ul. Szkolnej na działce nr 375/4, obręb 0007 Łącza, w ramach zadania pn: Zakup i posadowienie kontenerów spełniających rolę szatni wraz z kompleksem sanitarnym oraz doprowadzeniem mediów z przeznaczeniem na obiekt sportowy w Łączy - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające będzie obejmować wykonanie drugiego etapu prac określonych w dokumentacji projektowej tj.: posadowienie czwartego kontenera. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dołączoną do zaproszenia dokumentacją projektową i specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.30 - Instalowanie szatni .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówinia uzupełniającego w zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonym (ogłoszenie o zamówieniu nr 90379-2011 z dn. 21.03.2011), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i nie przekracza wartości 50% zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Konstrukcje Sp. z o.o., ul. Wałowa 34, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.